Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3322967
Bij Oli hebben we een vetbed bijgekregen die dubbelzijdig is.
Hartstikke fijn ding, lekker wat dikker, en helaas voor Oli vinden de anderen dat ook :biggrin2: .
Ook met het oog op de nieuwe vloer vind ik het wel fijn dat er geen groene rug of latex onderkant is.
Oude eigenaren hebben ze op show gekocht maar weten niet meer waar.

Dus weet iemand van jullie waar je een dubbelzijdig vetbed kunt krijgen ? Google heeft me helaas nog geen resultaat gebracht.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3322968
20171207_101735.jpg
20171207_101735.jpg (2.38 MiB) 1915 keer bekeken
Dit is hem, motief kan ik wel terugvinden maar allemaal met latex antislip
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3322974
Ja maar vraag me dan af wat er met die latex gebeurd die ertussen zit?
Ik was het natuurlijk :biggrin2: en droog het gewoon in de droger..

Ik had er al aan gedacht maar in de droger zie je wel dat de latex slijt net zoals de groene onderkanten. Ze slijten sowieso in gebruik, daarom wil ik dat niet op de nieuwe vloer :biggrin2: maar vraag me dus af wat er gebeurd als het binnenin zit. Het huidige kleed is gemaakt van een 200 x 150 stuk ( geen normale maat dus voor vetbed) dus hou ik 100 x150 over.
En oja het liefst met groene bollen past bij de muur ;D
Laatst gewijzigd door Kaio op do 07 dec 2017, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3323017
MarijeEnBoomer schreef:Rostero verkoopt ze ;)
Lijkt er wel enigszins op :g: kan het niet helemaal goed zien.
Ach ja gewoon eentje bestellen nadat ik de nieuwe vloer heb gezien :biggrin2: dan weten we het . Wel jammer dat ze niks met groen hebben :biggrin2:
Door fransbulletje
#3323038
Kaio schreef:Lijkt er wel enigszins op :g: kan het niet helemaal goed zien.
Ach ja gewoon eentje bestellen nadat ik de nieuwe vloer heb gezien :biggrin2: dan weten we het . Wel jammer dat ze niks met groen hebben :biggrin2:
Lang geleden heb ik er 2 bij hen gekocht op show, lijkt inderdaad op dubbelgevouwen vetbed.
Zijn al tig keren gewassen en blijven goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door