Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322814
Sinterklaas is achter de rug, ik hoop dat iedereen die het gevierd heeft een hele leuke dag/avond hebben gehad! Het blijft een mooi kinderfeest!

Dan nu weer richting de kerst. Iedereen heeft daar natuurlijk andere gevoelens bij en over. Maar ieder jaar hebben wij hier op barfplaats een topic waar iedereen foto's kan plaatsen van de kerstboom en andere sfeerplaatjes in en om huis.
Dus laat ik hem dit jaar aftrappen;

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Door eelke
#3322815
Zo jij bent snel! Wij moeten hem nog kopen. Misschien vrijdag, anders zaterdag. Altijd een echte kerstboom bij de boer vandaan; lopen door het veld, kiezen en dan wordt ie uitgegraven :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322818
Ja, ik denk laat ik eens goed op tijd zijn! :biggrin2:
Wij hebben het zondag al neergezet, toen hadden we er lekker rustig de tijd voor. Maar het is wel gezellig zo in huis weer.
Op de galerij hebben we nog niets gedaan, uit respect voor onze overleden buurman op de galerij.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3322840
image.jpeg
image.jpeg (1.89 MiB) 2019 keer bekeken
image.jpeg
image.jpeg (2.05 MiB) 2019 keer bekeken
Mijn kerstbomenboer heeft alle grote bomen, grote 8m tot 15m hoog, gerooid :-[ . Ik had jaren achtereen een boom van een metertje of 9 waar ik de top als boom gebruikte en de rest als groen naar de buurt ging! En ik heb verder geen boer in de buurt met die grote bomen,dus ben ik dit jaar overstag gegaan met een k*+%tboom! Ik wilde eigenlijk helemaal niets, omdat ik mijn huiskamer(na de verbouwing)te mooi vind, maar ik heb mijn best gedaan op een kunstkerstboom :P
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322849
Fenixjuh schreef:Wij gaan vanavond naar de intratuin om een boom te kopen :fever: :nerves:

Ik vind de intratuin leuk hoor, maar de laatste tijd is het niet normaal meer. We zijn van het weekend langsgereden en rechtsomkeerd gegaan :-X ...
https://www.gelderlander.nl/liemers/int ... ~aeeda5ab/
Ja, in het weekend is het bij veel tuincentra niet grappig meer zo druk.
Hoop dat het vanavond goed te doen is!

Eelke, zo bij de boer vandaan heeft wel zijn charme natuurlijk!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322850
Radja schreef:image.jpeg
image.jpeg

Mijn kerstbomenboer heeft alle grote bomen, grote 8m tot 15m hoog, gerooid :-[ . Ik had jaren achtereen een boom van een metertje of 9 waar ik de top als boom gebruikte en de rest als groen naar de buurt ging! En ik heb verder geen boer in de buurt met die grote bomen,dus ben ik dit jaar overstag gegaan met een k*+%tboom! Ik wilde eigenlijk helemaal niets, omdat ik mijn huiskamer(na de verbouwing)te mooi vind, maar ik heb mijn best gedaan op een kunstkerstboom :P
Ziet er mooi uit! Dus je hebt heel goed je best gedaan hoor. :-*
Jammer dat alles gerooid is aan grote bomen, vind het super dat je die zo gebruikte, dan hebben een hoop mensen er wat aan. :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3322871
20171206_180607.jpg
20171206_180607.jpg (2.09 MiB) 1975 keer bekeken
:biggrin2: ;D flink met andere zaken bezig ;)
En volgende week komt de vloer, dus is er van alles al leeggehaald. Valt niet mee om een hele beneden verdieping leeg te krijgen.


Maar eh goed bezig, jullie al! :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3322879
Kaio schreef:
20171206_180607.jpg
:biggrin2: ;D flink met andere zaken bezig ;)
En volgende week komt de vloer, dus is er van alles al leeggehaald. Valt niet mee om een hele beneden verdieping leeg te krijgen.


Maar eh goed bezig, jullie al! :D
Ja nee, jullie hebben nog hele andere zaken aan jullie hoofd! Maar uiteindelijk gaat dat natuurlijk ook heel mooi worden.
Door Tanna
#3322927
Na het overlijden van mijn vader heb ik geen kerstboom of versiering meer van zolder gehaald. Misschien volgend jaar weer. Dit jaar in elk geval niet, een groot gedeelte van mijn kerst staat sinds vanmiddag in een opslagbox in Groningen aangezien we begin januari gaan verhuizen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322942
Wij zijn er nog niet uit wat we dit jaar gaan doen. Iets met twee bejaarde katten die zich nog als terrorkittens gedragen.

Komt er ook weer een kerstwensen topic? En is het al tijd voor een kerstonderschrift????
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3323028
dinky89 schreef:
En, gelukt?
Ja. Het was heerlijk rustig, beide hondjes mochten mee :) We hadden afgesproken dat we ieder een hondje zouden meenemen maar met boom was dat moeilijk, wat resulteerde in momenten van twee prachtig naast elkaar lopende hondjes naast mij met allebei volledige aandacht voor mij :smitten:
We hebben een boom van 1m55 met lichtjes. Ik vond een ander model mooier, en hij mocht van mij ook kleiner, maar deze kan in de toekomst nog gevuld worden en hiervan zijn de lampjes vervangbaar.
We hebben ook wat simpele ballen en een piek gekocht, helaas is de piek te groot.. Als we hem bovenop zetten, vouwt die bovenste tak om vanwege het gewicht >:(
Ik plaats binnenkort een foto :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door