Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3323459
eelke schreef:Misschien kan hij je een borrel brengen!

Tja die geur...volgend jaar maar een geurkaars kopen dan? Ach, het heeft echt wel wat vind ik, een echte. En het is maar 1 middag worstelen en hij staat hier toch ook echt wel een maand.
Oh en de robotstofzuiger kan inderdaad de naalden opzuigen en hij kan helemaal zelf een rondje rond de boom doen zonder vast te lopen op de snoeren, dus das ook fijn :cool:



:yeah:


Meneer heeft al wat verlichting voor het huis gedaan. Een echte boom gehaald dit jaar, want we zijn thuis. :)
Vanavond na het werk maar een beginnetje maken met optuigen.
Het is wel schitterend nu, met al die sneeuw. Ik heb echt helemaal een kerstgevoel. ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3323533
Wij konden geen leuke kerstboom vinden. Het was of veel te groot, of het mocht de naam kerstboom niet hebben zo kaal. Dus we zijn weer voor een 2D kerstboom gegaan en hebben de schouw versierd. Ben benieuwd of de katten het heel gaan laten!
4B8DBEB5-E309-4EFA-9C3F-4C784B26DA48.jpeg
4B8DBEB5-E309-4EFA-9C3F-4C784B26DA48.jpeg (2.54 MiB) 1769 keer bekeken
90D2507F-BF5F-4BBD-9273-76F15A092852.jpeg
90D2507F-BF5F-4BBD-9273-76F15A092852.jpeg (2.85 MiB) 1769 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323692
Had in de planning gisteren een boom te halen. Uitgesteld tot vandaag ivm sneeuw en code rood ::)
Erg gelachen, bij de bomen 3 stellen die kerstboom aan het uitzoeken waren. De mannen stonden op een rijtje de kerstbomen te draaien en de vrouwen liepen er kritisch omheen, leek enorm komisch als een soort kerstbomen modeshow ;D

Ook enorm veel mooie ballen gezien maar die durf ik niet te kopen. Vind 2 euro of meer voor 1 bal een beetje zonde wanneer je een kat rond hebt lopen en zo'n bal kan sneuvelen :-\
#3323694
Of je bent zoals ik.
Je maakt je vooraf zorgen over de katten, komt toch thuis met heel mooie ballen.
Je wil de mooiste en grootste, duurste in de boom hangen.... en laat hem vallen. :-X

Ja, echt gebeurd... :-[
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3323699
Heb wel doosje effen ballen erbij gekocht, uil op stam en roodborstje op dennenappel om in de boom te hangen. Kwam er bij het starten met versieren wel achter dat groot deel van de lampjes ineens stuk is dus mag morgen terug....

Kan me voorstellen dat je jezelf op zo'n moment van laten vallen enorm stom voelt ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3323724
pearlsofpassion schreef:Of je bent zoals ik.
Je maakt je vooraf zorgen over de katten, komt toch thuis met heel mooie ballen.
Je wil de mooiste en grootste, duurste in de boom hangen.... en laat hem vallen. :-X

Ja, echt gebeurd... :-[
Dit zou mij ook kunnen gebeuren hoor. Is al heel wat dat er dit jaar niets is gesneuveld.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323747
pearlsofpassion schreef:Of je bent zoals ik.
Je maakt je vooraf zorgen over de katten, komt toch thuis met heel mooie ballen.
Je wil de mooiste en grootste, duurste in de boom hangen.... en laat hem vallen. :-X

Ja, echt gebeurd... :-[

Dat gebeurd altijd aangezien je nou net met die kostbare dingen heel spastisch gaat doen en dan gaat het mis.

Hier alleen plastic ballen. en dat is maar goed ook.
Door Siberienne
#3324655
Eindelijk ook versierd in huis :kerstzwaai: :sneeuwpop:
Mini "boompje", mijn zelfgemaakte dienblad en schaal met dennengroen, lampjes en ballen en vooral veel kaarsjes aan!
IMG_0995.JPG
IMG_0995.JPG (2.06 MiB) 1458 keer bekeken
IMG_0993.JPG
IMG_0993.JPG (2.07 MiB) 1458 keer bekeken
IMG_0992.JPG
IMG_0992.JPG (2.27 MiB) 1458 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door