Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3322812
Angelique schreef:Voor mij persoonlijk...een hoog gehalte...nooit van gehoord en jou heb ik nu wel gehoord. :biggrin2:
Heb jij toevallig gisteren ook naar de quiz gekeken op TV? Jeetje, dat deed me ook wel realiseren dat ik erg in de jaren 80 ben blijven hangen :biggrin2:
#3322817
Lizzy schreef:Heb jij toevallig gisteren ook naar de quiz gekeken op TV? Jeetje, dat deed me ook wel realiseren dat ik erg in de jaren 80 ben blijven hangen :biggrin2:

Maar die waren nou eenmaal leuk en wat leuk was, daar blijf je dan maar in hangen. :biggrin2:

Gisteren geen quiz gezien, wel zaterdags die van Linda de Mol, ook leuk en heel herkenbaar (en dus zijn we oud :biggrin2: )
#3322826
Lizzy schreef:Heb jij toevallig gisteren ook naar de quiz gekeken op TV? Jeetje, dat deed me ook wel realiseren dat ik erg in de jaren 80 ben blijven hangen :biggrin2:
Was dat met Frank Evenblij? Zo ja, dan heb ik die inderdaad dit weekend gezien.
Ik realiseerde mij daarbij weer eens dat ik zeer veel muziek ken en maar heel weinig namen die daarbij horen ;D
#3322829
Lizzy schreef:Fraai lijstje!
Dank, vind het zelf een beetje te veel oud en te weinig nieuw. Maar zoals dinky89 al opmerkt, de namen zijn wel een probleempje. Van de meeste LPs en CDs die ik in mijn hand heb gehad, heb ik nog wel plaatjes, maar al die digitale lijstjes, da's wat lastiger...
#3322830
src_esther schreef:Dank, vind het zelf een beetje te veel oud en te weinig nieuw. Maar zoals dinky89 al opmerkt, de namen zijn wel een probleempje. Van de meeste LPs en CDs die ik in mijn hand heb gehad, heb ik nog wel plaatjes, maar al die digitale lijstjes, da's wat lastiger...
Ik vind het een heerlijk lijstje. Krijg het gevoel dat het hier stikt vd generatie genoten ;D ;D

The Raven, zo’n geniaal nummer idd...
#3322853
Fenixjuh schreef:Jeej!! Ik heb het ook gedaan.

Eerst dacht ik dat ik een plekje over had, dus behemion rapsody toegevoegd, maar toen kwam ik 'ineens' een plekje tekort voor Karin Bloemen... Oeps ::)

https://stemmen.top2000.nl/mijnlijst.ht ... &view=list
:rant: :rant: :rant:

Ik bedenk met net dat ik 'father&friend' van alain clark en 'all of me' van john Legend niet heb.... Pfff, is ook niets voor mij, die lijstjes.. >:(
#3322854
Fenixjuh schreef::rant: :rant: :rant:

Ik bedenk met net dat ik 'father&friend' van alain clark en 'all of me' van john Legend niet heb.... Pfff, is ook niets voor mij, die lijstjes.. >:(
Oeps. Komt me bekend voor. Jij had nog wel vrije keuzes over...
Volgend jaar weer een kans. Noteer ze vast. ;-)
#3322861
Lizzy schreef:Ook een lekker lijstje! Herkennen jullie dat, dat je een lijstje van een ander bekijkt en denkt "f*ck, Herman Brood (bijvoorbeeld) vergeten.......... >:( " ?

Oh ja absoluut!

En vanmorgen in de auto ineens ‘chips, Boomtown Rats’ vergeten !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door