Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3322877
Lizzy schreef:Ook een lekker lijstje! Herkennen jullie dat, dat je een lijstje van een ander bekijkt en denkt "f*ck, Herman Brood (bijvoorbeeld) vergeten.......... >:( " ?
Ja en dat heb ik dus bij elk lijstje wat ik na het invullen van mijn lijstje onder ogen krijg!!
#3322880
Fenixjuh schreef::rant: :rant: :rant:

Ik bedenk met net dat ik 'father&friend' van alain clark en 'all of me' van john Legend niet heb.... Pfff, is ook niets voor mij, die lijstjes.. >:(
Leuke variatie....Nick en Simon vind ik wel een aparte toevoeging, haha.
Maar goed..smaken verschillen :)
#3323042
Ach ja, ik wijk graag af van de mainstream :cool:
Overigens vind ik de meeste nummers van de laatste 2 cd's van Within temptation een stuk minder (te 'commercieel') dus ben erg benieuwd wat de cd volgend jaar brengt (en het solo album van Sharon, My indigo) ;)
Maar in zelfde genre zit ook nightwish met tarja :-)
Verder lekker wat variatie erin gegooid :biggrin2:
#3323047
dinky89 schreef:Ach ja, ik wijk graag af van de mainstream :cool:
Overigens vind ik de meeste nummers van de laatste 2 cd's van Within temptation een stuk minder (te 'commercieel') dus ben erg benieuwd wat de cd volgend jaar brengt (en het solo album van Sharon, My indigo) ;)
Maar in zelfde genre zit ook nightwish met tarja :-)
Verder lekker wat variatie erin gegooid :biggrin2:
Oh, ik wijk ook graag af van de massa hoor.
Nightwish, After Forever, Epica, Ayreon, Savatage komen helaas toch nooit in de Top2000. Maar maakt niet uit, daar hebben we Spotify voor.
#3323068
KarenH schreef:Oh, ik wijk ook graag af van de massa hoor.
Nightwish, After Forever, Epica, Ayreon, Savatage komen helaas toch nooit in de Top2000. Maar maakt niet uit, daar hebben we Spotify voor.
:biggrin2:
Grappige is dat hoe ouder ik wordt hoe meer mensen juist van die muziek blijken te houden :cool:
#3323089
Fenixjuh schreef:Gewoon door blijven stemmen :)
1 stem haalt helaas niet zoveel uit, maar het maakt me ook niet zo uit.
dinky89 schreef:
:biggrin2:
Grappige is dat hoe ouder ik wordt hoe meer mensen juist van die muziek blijken te houden :cool:
Ik hou bijna heel mijn leven al van dit soort muziek en vind het altijd grappig als ik iemand tegenkom die ook van dit soort muziek houdt (afgezien van vrienden dan).
#3323101
dinky89 schreef:Ach ja, ik wijk graag af van de mainstream :cool:
Overigens vind ik de meeste nummers van de laatste 2 cd's van Within temptation een stuk minder (te 'commercieel') dus ben erg benieuwd wat de cd volgend jaar brengt (en het solo album van Sharon, My indigo) ;)
Maar in zelfde genre zit ook nightwish met tarja :-)
Verder lekker wat variatie erin gegooid :biggrin2:
Doe mij maar met Floor :biggrin2:
KarenH schreef:
Oh, ik wijk ook graag af van de massa hoor.
Nightwish, After Forever, Epica, Ayreon, Savatage komen helaas toch nooit in de Top2000. Maar maakt niet uit, daar hebben we Spotify voor.
Na mijn muziekjes komen ook niet echt in de top2000 voor :biggrin2: Vaak nog wel een tandje harder, alhoewel ik dit 'rustigere' werk ook erg kan waarderen ;D
En ook wel de mooie rocknummers die wel in de lijst komen.



Maar wat ik nou jammer vind bij die stemlijsten is dat ik niet even kan klikken en dan hoppa muziekje erbij. Dat zou nou erg leuk zijn, meteen alles van iedereen beluisteren :D
#3323117
Kaio schreef:Doe mij maar met Floor :biggrin2:



Na mijn muziekjes komen ook niet echt in de top2000 voor :biggrin2: Vaak nog wel een tandje harder, alhoewel ik dit 'rustigere' werk ook erg kan waarderen ;D
En ook wel de mooie rocknummers die wel in de lijst komen.



Maar wat ik nou jammer vind bij die stemlijsten is dat ik niet even kan klikken en dan hoppa muziekje erbij. Dat zou nou erg leuk zijn, meteen alles van iedereen beluisteren :D
Ik vind Tarja best een goede zangeres maar ze heeft de uitstraling van een houten bint.
Heb eens een concert van Nightwish gezien met After Forever in het voorprogramma en hoewel ik Nightwish echt goed vond, haar stem ook geweldig vond klinken was het sfeertje bij After Forever gewoon veel beter.

De tijd van 'ik bijt je hoofd eraf muziek' heb ik wel een beetje gehad hoewel het ml niet hard genoeg kan zijn.
#3323170
Ja, live goed zijn is voor mij ook wel een belangrijk punt. Zo heb ik keer live opname van evanescence gezien waardoor ik totaal ben afgehaakt ::) Ik ben zelf echt verkocht geraakt toen within temptation op bevrijdingsfestival leeuwarden helikopteract was dus dat is in 2003 geweest.
Recent ook met collega in de auto na geven van training vroeg hij wat ik voor muziek wilde. Ik zei toen 'muziek waarbij je niet in slaap valt, bijvoorbeeld powermetal' waarna hij helemaal blij werd dat hij wat hardere muziek op mocht zetten :biggrin2: Wist al van hem dat hij zelfde smaak had ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door