Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3321437
berenburger, allerlei produkten uit een streekwinkel, tulpen(bollen), delfs blauwe artikelen, deventer koek, een puzzle van de Nachtwacht iod of iets anders met een typisch hollandse voorstelling
#3321438
Als er op het werk een typisch Hollands pakketje gemaakt moet worden zit daar altijd in; mini stroopwafels, dropjes, klompensleutelhanger, deze periode ook nog wat gevulde speculaas en kruidnoten, voorjaar bloembollen voor tulpen.
Wij hebben in een periode dat we bijna 50 expats hadden vanwege een mega project als extra kerstpakket een oliebollenpakket gehad, inclusief een emmer, theedoek, rozijnen en mix en natuurlijk een beschrijving hoe je oliebollen maakt in het nl en engels
Door Anneloog
#3321460
Hollandse kaasjes ( goudse kaas, komijnenkaas, belegen kaas etc) op een plankje. Streekbittertjes. Snert pakket ( groente en vlees incl recept en roggebrood met spek)...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321504
hannabelgje schreef:Paprika chips

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Huh dat hebben ze toch overal, ja met een beetje andere smaak, maar dat is sowieso merk afhankelijk.


Bitterballen en kroketten en frikandellen ook wel, of zijn die al voorbijgekomen?
Door hannabelgje
#3321507
Kaio schreef: Huh dat hebben ze toch overal, ja met een beetje andere smaak, maar dat is sowieso merk afhankelijk.


Bitterballen en kroketten en frikandellen ook wel, of zijn die al voorbijgekomen?
Wij moesten die altijd mee naar engeland nemen. Hadden ze daar niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3321508
Kleine klompjes voor een sleutelhanger.
Vis, en dan met name haring, gerookte bokking ect.
bloemen, evt ook gedroogd of nep
Drop
Kaas
Rogge(brood of alleen meel met een recept erbij)
Streekbier en streekbitters
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door