Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321288
Ik zie jullie vaker praten over corta-rx. Als ik daarop google krijg ik ook corta-flx en cortaflex.
Welke is de goede? Dat ik echt de goede voor ogen heb! (is nl. toch een kostbare bedoeling)
EN waar bestellen jullie en hebben jullie wel eens douane gedoe of zo?

Ik wil het nl. heel graag eens uitproberen bij Fozzy ,met zijn Manke ED poot met artrose. Want als dat hetgene is dat goed helpt....
Door Ramses1
#3321294
Ik heb deze ook gegeven en mijn hond liep al heel snel heel veel beter maar halverwege de fles zakte dat weer terug. Ik heb de fles opgemaakt maar zag geen opleving meer en heb geen nieuwe meer gekocht.
Door Anne in Zweden
#3321310
Ramses1 schreef:Ik heb deze ook gegeven en mijn hond liep al heel snel heel veel beter maar halverwege de fles zakte dat weer terug. Ik heb de fles opgemaakt maar zag geen opleving meer en heb geen nieuwe meer gekocht.
Gek is dat, het lijkt echt per hond te verschillen, het effect. Ik dacht hier laatst ook: ik zal eens de Corta minderen bij de heren (Scotch van 14 en Max van 13,5 jaar oud), misschien gaat het ook zonder. Bij Scotch merkte ik absoluut geen verschil, die huppelde gewoon verder als altijd, maar Max begon al na een paar dagen beduidend slechter te lopen. Die staat nu weer op de volle dosis, en huppelt daarmee ook weer.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3321317
Ik geef het aan oma Poes met haar rotte heup en artrose. Ergens ging ze maar 1 kant op en leek niks meer te helpen, dus dit maar gekocht op hoop van zegen. Het effect duurde langer dan de geclaimde 5 dagen, maar na een dat of 14 begon er toch verbetering op te treden. Pas geleden aan de 2de fles begonnen en ze doet het nog steeds goed. De achteruigang is minimaal tot nihil. Tuurlijk wel eens een off dagje, maar we zien hier duidelijk een verschil en ik ben er zeker van dat als we hier niet aan begonnen waren Poes er nu niet meer was geweest.
Door Ramses1
#3321328
Anne in Zweden schreef:Gek is dat, het lijkt echt per hond te verschillen, het effect. Ik dacht hier laatst ook: ik zal eens de Corta minderen bij de heren (Scotch van 14 en Max van 13,5 jaar oud), misschien gaat het ook zonder. Bij Scotch merkte ik absoluut geen verschil, die huppelde gewoon verder als altijd, maar Max begon al na een paar dagen beduidend slechter te lopen. Die staat nu weer op de volle dosis, en huppelt daarmee ook weer.
Ik heb van mijn fles een beetje weggegeven aan Nouky om uit te proberen maar haar hond had er helemaal geen enkele baat bij.

Wie weet dat als ik weer ga geven dat het weer wel (even) helpt?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3321336
Joris krijgt het in combinatie met CBD en ik merk wel verschil. Om het zeker te weten ben ik ermee gestopt en toen zag ik duidelijk dat hij slechter loopt zonder.
Door - pien -
#3321404
Mijn Gabi krijgt het in combi met Doils Joint (en pijnstilling omdat ik wil dat hij absolúut nooit meer pijn heeft) en hij rent het bos rond als een malle.
Toen hij net bij mij was zaten z'n heupen helemaal vast en nu zijn ze weer beweeglijk.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3321414
Nou dank jullie.
Ik ga het gewoon proberen, met 2 flessen moet ik wel resultaat zien als er resultaat te behalen valt bij hem zou ik denken.
Momenteel krijgt ie nl. Dagelijks een pilletje nsaid (1/3 van wat ie mag). Liever zou ik daar 0 van zien dagelijks.
Rondcrossen zal hem eerlijk nooit meer worden voor hem, maar hij is uitermate happy met lange lijn wandelingen, mantrailen en waterwerken. Als ie die dingen maar met goed fatsoen kan blijven doen!
Door - pien -
#3321431
Kaio schreef:Nou dank jullie.
Ik ga het gewoon proberen, met 2 flessen moet ik wel resultaat zien als er resultaat te behalen valt bij hem zou ik denken.
Momenteel krijgt ie nl. Dagelijks een pilletje nsaid (1/3 van wat ie mag). Liever zou ik daar 0 van zien dagelijks.
Rondcrossen zal hem eerlijk nooit meer worden voor hem, maar hij is uitermate happy met lange lijn wandelingen, mantrailen en waterwerken. Als ie die dingen maar met goed fatsoen kan blijven doen!
Zo is het, het is het proberen waard!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326425
Even een vraag voor iemand in NL, als jullie douane kosten moeten betalen hoeveel zijn die dan? 21% BTW?
En op het moment is het net leverbaar, hebben jullie dat ook wel vaker meegemaakt? Kan dat lang duren?

Oja ik zag dus dat Fozzy eind November nog pijnstilling kreeg, ik dacht dat ie er al langer af was. Goed naslagwerk, BP :biggrin2:
Maar aniewais hij krijgt nu dus een maandje geen pijnstillers meer en het gaat goed. Loopt ook iets fijner.
Naast dit spul, krijgt hij ook copaiba olie, daar was ik al eerder mee begonnen. Denk dat de combi goed werkt. :thumbup:
Door - pien -
#3326643
Kaio schreef:Even een vraag voor iemand in NL, als jullie douane kosten moeten betalen hoeveel zijn die dan? 21% BTW?
En op het moment is het net leverbaar, hebben jullie dat ook wel vaker meegemaakt? Kan dat lang duren?

Oja ik zag dus dat Fozzy eind November nog pijnstilling kreeg, ik dacht dat ie er al langer af was. Goed naslagwerk, BP :biggrin2:
Maar aniewais hij krijgt nu dus een maandje geen pijnstillers meer en het gaat goed. Loopt ook iets fijner.
Naast dit spul, krijgt hij ook copaiba olie, daar was ik al eerder mee begonnen. Denk dat de combi goed werkt. :thumbup:
Ik moest (uit mijn hoofd) 14 euro en nog wat aan BTW betalen. Ik had 2 flessen besteld.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3326645
Kaio schreef:Even een vraag voor iemand in NL, als jullie douane kosten moeten betalen hoeveel zijn die dan? 21% BTW?
En op het moment is het net leverbaar, hebben jullie dat ook wel vaker meegemaakt? Kan dat lang duren?

Oja ik zag dus dat Fozzy eind November nog pijnstilling kreeg, ik dacht dat ie er al langer af was. Goed naslagwerk, BP :biggrin2:
Maar aniewais hij krijgt nu dus een maandje geen pijnstillers meer en het gaat goed. Loopt ook iets fijner.
Naast dit spul, krijgt hij ook copaiba olie, daar was ik al eerder mee begonnen. Denk dat de combi goed werkt. :thumbup:

Toen ik tijd terug bestelde kreeg ik ook mail dat het niet leverbaar was ect. 2 dagen later bericht dat het pakket verzonden was. Duurde niet echt lang dus...toen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door