Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3320872
Ik weet inmiddels wel dat een JRT behoorlijk hoog kan springen
Maar je hebt natuurlijk altijd baas boven baas , wat vorige JRT nooit gedaan hebben heeft de kleine etter vandaag wel gedaan
Aan het einde van de middag thuis , eten voor de draak alvast uit de koelkast gehaald en op het aanrecht gezet
En ondertussen nog even naar boven om de was weg te werken
Ik kom beneden en ik zie een lege voerbak in de keuken liggen , en een draak die al begonnen was met uitbuiken op de bank :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3320873
smulpaap schreef:Ik weet inmiddels wel dat een JRT behoorlijk hoog kan springen
Maar je hebt natuurlijk altijd baas boven baas , wat vorige JRT nooit gedaan hebben heeft de kleine etter vandaag wel gedaan
Aan het einde van de middag thuis , eten voor de draak alvast uit de koelkast gehaald en op het aanrecht gezet
En ondertussen nog even naar boven om de was weg te werken
Ik kom beneden en ik zie een lege voerbak in de keuken liggen , en een draak die al begonnen was met uitbuiken op de bank :biggrin2:
:o Een eersteklas draakje dus. Dan mag je wel oppassen met je eigen eten op het aanrecht te zetten anders krijgen we een andere topictitel: Ik heb niets meer te eten ;D
Door smulpaap
#3320875
pike schreef::o Een eersteklas draakje dus. Dan mag je wel oppassen met je eigen eten op het aanrecht te zetten anders krijgen we een andere topictitel: Ik heb niets meer te eten ;D
Precies , en niet alleen eten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3320902
pluk schreef:Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen :o

Scott kan niet eens op de bank springen ::)
Dat meen je niet. Mijn buurvrouw heeft een Cairn, dat is zo'n enorme springveer dat die ook met gemak alles van het aanrecht kan jatten.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3320904
pike schreef:
Dat meen je niet. Mijn buurvrouw heeft een Cairn, dat is zo'n enorme springveer dat die ook met gemak alles van het aanrecht kan jatten.
Ter verdediging: een cairn is wel iets groter als Scott ;-)

Maar serieus, hij kan t niet althans hij doet t niet. Een jaar of 2 geleden hadden wij mensen op bezoek met een Norfolk teef. Zij sprong direct op de bank en hij begreep echt niet hoe zij nu op die bank terecht was gekomen.
Door smulpaap
#3320956
pluk schreef:Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen :o

Scott kan niet eens op de bank springen ::)
Ik heb het natuurlijk niet gezien . Maar ik heb een open keuken , ik denk dat ze vanuit de kamer een flinke aanloop heeft genomen

Een zusje van Thara is bij mensen komen wonen die al een katje hadden . Het zijn dikke maatjes
Maar het werd zomer , en de kat ging lekker de tuin in en klom in de boom die ze in de tuin hebben staan
Maar het was niet alleen de kat die in de boom was geklommen , wat jij kan ga ik ook proberen :biggrin2:

Als Tessa de auto hoorde van de baas dan sprong ze vanaf de grond direct bovenop de stoel , ze sloeg de zitting over
En dat ging ook altijd goed :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3321004
pluk schreef:Ter verdediging: een cairn is wel iets groter als Scott ;-)

Maar serieus, hij kan t niet althans hij doet t niet. Een jaar of 2 geleden hadden wij mensen op bezoek met een Norfolk teef. Zij sprong direct op de bank en hij begreep echt niet hoe zij nu op die bank terecht was gekomen.
Hoe groot is Scott???

Maar echt, ik stond versteld van het hondje van de buurvrouw. Als je zo'n springveer niet gewend bent weet je niet wat je overkomt ;D Mijn honden zijn niet groot, maar wel groter, en die doen zoiets niet :cool:
Duc die spring niet op de bank. Hij stapt er gewoon op ;D ;D ;D Zelfs als pup, dan stond hij er met zijn voorpoten tegenaan, en maar hijsen met een achterpoot. Net zolang tot die achterpoot grip kreeg en dan trok hij zich omhoog...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3321005
pike schreef:Hoe groot is Scott???

Maar echt, ik stond versteld van het hondje van de buurvrouw. Als je zo'n springveer niet gewend bent weet je niet wat je overkomt ;D Mijn honden zijn niet groot, maar wel groter, en die doen zoiets niet :cool:
Duc die spring niet op de bank. Hij stapt er gewoon op ;D ;D ;D Zelfs als pup, dan stond hij er met zijn voorpoten tegenaan, en maar hijsen met een achterpoot. Net zolang tot die achterpoot grip kreeg en dan trok hij zich omhoog...
7,5kilo, schoft iets van 25cm

hij is zo verwend dat hij gewoon altijd opgetild wordt als.hij op de bank of zo wil. En bij het bed staat een trapje :biggrin2:
dus ja, springen was niet nodig om te leren
Gebruikersavatar
Door pike
#3321009
pluk schreef:7,5kilo, schoft iets van 25cm

hij is zo verwend dat hij gewoon altijd opgetild wordt als.hij op de bank of zo wil. En bij het bed staat een trapje :biggrin2:
dus ja, springen was niet nodig om te leren
;D ;D ;D
Door smulpaap
#3321027
pluk schreef:7,5kilo, schoft iets van 25cm

hij is zo verwend dat hij gewoon altijd opgetild wordt als.hij op de bank of zo wil. En bij het bed staat een trapje :biggrin2:
dus ja, springen was niet nodig om te leren
Zo dan :biggrin2: De verwende sjeik heeft het goed voor elkaar ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door