Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320565
Wie van jullie heeft ervaring met een laptoptas waar naast de laptop nog wat andere spullen in kunnen? Ik doel dan op bijv een schrijfblok, klein toilettasje, lunch en een dopper.

Naast functioneel moet hij er ook nog leuk uitzien en betaalbaar zijn

Een heel lijstje met wensen :P hebben jullie tips?
Door eelke
#3320567
Ik heb een grote leren boekentas waar ook een laptopvak in zit. Ik vind hem tof. Maar het nadeel is dat ik hem te vol stouw en dan is ie zwaar en niet zo lekker voor je schouder ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3320570
Bij mij op het werk hebben veel een rugzak, dat is volgens mij best handig. Een van mijn kickboks collega’s stopt er ook haar sportspullen in op dinsdag
Door Siberienne
#3320573
Ik heb een losse sleeve voor mijn laptop van memory foam. En hij zit dan met de rest vd spullen in een ‘courier bag’ van Osprey. Of in mijn rugzak, of.. kortom ik vind een losse sleeve lekker zo’n soort tas alleen de mijne is minder mooi van kleur
BBC58086-B2CB-4B88-8012-E397129B46F1.jpeg
BBC58086-B2CB-4B88-8012-E397129B46F1.jpeg (503.96 KiB) 3316 keer bekeken
Manlief heeft mijn oude crumpler laptop rugzak in gebruik. Die gebruikte ik graag toen ik nog veel met ov reisde omdat die lastig snel leeg te halen is; je snaait er niet zo de laptop uit. Niet goedkoop wel heel degelijk. De mijne is denk ik 10 jaar oud nu
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3320575
Ik heb 'gewoon' een rugtas van eastpak zoals deze (heb hem al aantal jaren met leuke bladerprint):
https://www.eastpak.com/nl-nl/rugzakken ... 0+999.html
Tegen de rug zit een laptopvak.

Daarnaast heb ik 'nette' schoudertas voor naar het werk maar merk wel dat ik daarbij regelmatig scheef loop door het gewicht :-[ Wat dat betreft is mijn advies dus een rugtas ;)
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320579
eelke schreef:Ik heb een grote leren boekentas waar ook een laptopvak in zit. Ik vind hem tof. Maar het nadeel is dat ik hem te vol stouw en dan is ie zwaar en niet zo lekker voor je schouder ;D
Elk voordeel heeft dus echt zijn nadeel ;D
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320580
constance.blokzijl schreef:Bij mij op het werk hebben veel een rugzak, dat is volgens mij best handig. Een van mijn kickboks collega’s stopt er ook haar sportspullen in op dinsdag
Tnx, daar ga ik eens naar kijken
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320582
Siberienne schreef:Ik heb een losse sleeve voor mijn laptop van memory foam. En hij zit dan met de rest vd spullen in een ‘courier bag’ van Osprey. Of in mijn rugzak, of.. kortom ik vind een losse sleeve lekker zo’n soort tas alleen de mijne is minder mooi van kleur
BBC58086-B2CB-4B88-8012-E397129B46F1.jpeg

Manlief heeft mijn oude crumpler laptop rugzak in gebruik. Die gebruikte ik graag toen ik nog veel met ov reisde omdat die lastig snel leeg te halen is; je snaait er niet zo de laptop uit. Niet goedkoop wel heel degelijk. De mijne is denk ik 10 jaar oud nu
Het idee van een sleeve is zo gek nog niet! Ik ga bekijken of dat kan in combi met een van mijn eigen tassen. Dank je!
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3320583
dinky89 schreef:Ik heb 'gewoon' een rugtas van eastpak zoals deze (heb hem al aantal jaren met leuke bladerprint):
https://www.eastpak.com/nl-nl/rugzakken ... 0+999.html
Tegen de rug zit een laptopvak.

Daarnaast heb ik 'nette' schoudertas voor naar het werk maar merk wel dat ik daarbij regelmatig scheef loop door het gewicht :-[ Wat dat betreft is mijn advies dus een rugtas ;)
Eigenljk zocht ik dus een nette schoudertas voor de laptop maar de rugzak ga ik ook bekijken. Dank je!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3320596
Ik heb deze rugzak. Ik gebruik m eigenlijk nooit en gooi de laptop in een normale rugzak. (ik heb wel een laptop die daar tegen kan gelukkig)
Bijlagen
rugzak.jpg
rugzak.jpg (55.84 KiB) 3213 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door