#3320625
Heeft DM ook producten die helemaal vrij zijn van SLS ea irriterende stoffen? Ik kan nergens tegen..
Maar ik denk ook haast dat ik aan een ritje naar Nordhorn net zoveel kwijt ben aan brandstof als aan de verzendkosten...
Hoe lang rij jij erover, Plien?

Zo te zien verschilt het inderdaad per merk.
Ik gebruik Lavera deodorantspray en dat kost hier 5,59 ipv bijna 10,- in NL.
Van Sodasan Room fragrance hebben ze een grootverpakking, zodat het nog maar de helft kost.
En ze hebben nog meer grootverpakkingen die ik in Nederlandse winkels/webshops niet eerder heb gezien.
In ieder geval lekker veel keuze :D
#3320629
Ik vind Alverde , dat is het biomerk van de dm zelf, spotgoedkoop eigenlijk, niet goed voor mij. Van de schampoo's, verschillende soorten, kreeg ik jeuk en bultjes. De gezichtscrème was ik niet kapot van, had er ook geen last van dat niet.
Ja de producten zijn dus zonder sls, daar let ik zelf ook op. De dm heeft ook lavera,en die heeft een basis- sensitiv lijn welke ik erg fijn vind. Ook andere lijnen. Verder verkoopt de dm nog Sante en Weleda. Ook make up van Alverde en sinds kort lavera.
Qua was en zo, kun je frosch ( froggy) en ecover krijgen.
Ze hebben niet alles wat je in de webshop ziet staan, maar wel veel.
#3320654
Ik dacht dus dat DM alleen eigen merk producten had.

Ik zou wel wat voordeliger uit willen zijn met mijn shampoo, ik gebruik nu die van Urtekram van geloof ik ca 10,- per 500 ml.
Maar dat is een zoektocht, zelfs de shampoos van Lavera kan ik niet gebruiken zonder huidirritatie (de gewone producten, die basis-sensitiv lijn heb ik nooit geprobeerd). Alverde zal zo te lezen dan ook wel niets voor me zijn.
#3320658
Ja shampoo is hier ook altijd moeilijk. Bio wil niet zeggen dat ik er dan wel tegen kan. Net zo als wel of geen zooi in iets. En dan is het nog eens voor iedereen anders. Zonnebrandcrème is bij mij ook een heel issue, daar gebruik ik geen bio van, maar een van de apotheek, want ja chemisch verbranden wil ik liever niet meer.
Urtkram vond ik op zich ook altijd fijn, maar die werd snel duurder.
Wat ik zelf dus wel doe is afwisselen met wassen, dan gebruik ik shampoo, dan weer Aleppo olijfolie zeep, zo'n stuk zeep. Dat helpt heel goed. Krijg je wel wat stug haar van, dus naspoelen met appelazijn is wel handig.
#3320684
Eef+doggies schreef:Ik dacht dus dat DM alleen eigen merk producten had.

Ik zou wel wat voordeliger uit willen zijn met mijn shampoo, ik gebruik nu die van Urtekram van geloof ik ca 10,- per 500 ml.
Maar dat is een zoektocht, zelfs de shampoos van Lavera kan ik niet gebruiken zonder huidirritatie (de gewone producten, die basis-sensitiv lijn heb ik nooit geprobeerd). Alverde zal zo te lezen dan ook wel niets voor me zijn.
Ik gebruik tegenwoordig shampoo van de traay. Die hebben een verzorgingslijn die beehonest heet en verkrijgbaar bij Holland&barret. (De tuinen) Heerlijke shampoo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
#3320766
Eef+doggies schreef:Heeft DM ook producten die helemaal vrij zijn van SLS ea irriterende stoffen? Ik kan nergens tegen..
Maar ik denk ook haast dat ik aan een ritje naar Nordhorn net zoveel kwijt ben aan brandstof als aan de verzendkosten...
Hoe lang rij jij erover, Plien?

Zo te zien verschilt het inderdaad per merk.
Ik gebruik Lavera deodorantspray en dat kost hier 5,59 ipv bijna 10,- in NL.
Van Sodasan Room fragrance hebben ze een grootverpakking, zodat het nog maar de helft kost.
En ze hebben nog meer grootverpakkingen die ik in Nederlandse winkels/webshops niet eerder heb gezien.
In ieder geval lekker veel keuze :D
Ja ze hebben ook producten zonder SLS en neem ruim de tijd want je hebt natuurlijk ook nog Rossmann en die heeft dat soort dingen ook.

Ik rijd er een half uur over en ik zou het er zeker voor over hebben. Vind het gewoon prettig om zelf te kijken, ruiken enz. enz. Maar dat is aan jou. Ik wil je ook best een keer halen, gaan we samen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door