Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3323347
Laika schreef:Ik kon de verleiding niet weerstaan :D en heb hem gekocht op Amazon.uk. Vanuit Duitsland wilden ze niet verzenden naar Nederland. Wel vanuit Amerika en Engeland. Ik heb gekozen voor Engeland. Het duurde ongeveer een week voor ik hem binnenhad. Gelijk getest en hij knipt heel goed. Ik mis alleen een lampje dat waarschuwt wanneer het leven geraakt kan worden. Brr ik blijf het eng vinden dat nagels knippen.
Heb jij een nagelknipper met zo'n lampje gehad, die ook echt werkte? Dan ben ik erg benieuwd welke dat is. Het is lastig te zien met Xindy's zwarte nagels. Ik heb ooit zo'n knipper met een lampje gehad, maar die detecteerde het leven helemaal niet (gelukkig heb ik dat eerst gecheckt voor ik echt knipte).
#3323355
Eef+doggies schreef:Heb jij een nagelknipper met zo'n lampje gehad, die ook echt werkte? Dan ben ik erg benieuwd welke dat is. Het is lastig te zien met Xindy's zwarte nagels. Ik heb ooit zo'n knipper met een lampje gehad, maar die detecteerde het leven helemaal niet (gelukkig heb ik dat eerst gecheckt voor ik echt knipte).
Nee, jammer genoeg niet. Ik denk ook dat zo'n knipper niet bestaat. Maar als er iets uitgevonden wordt waarbij je het leven kan zien in zwarte nagels.. dan koop ik dat direct. Ik heb ook honden met zwarte nagels en het gaat altijd maar op goed geluk. Bij de Millers knipper zit een begrenzer aan de achterkant zodat je de nagel niet te ver af kan knippen. Het nut ontgaat me want de lengte die je af wil/kan knippen verschilt per hond en per keer. Knippen kan ook zonder deze begrenzer trouwens.
#3323357
Laika schreef:Nee, jammer genoeg niet. Ik denk ook dat zo'n knipper niet bestaat. Maar als er iets uitgevonden wordt waarbij je het leven kan zien in zwarte nagels.. dan koop ik dat direct. Ik heb ook honden met zwarte nagels en het gaat altijd maar op goed geluk. Bij de Millers knipper zit een begrenzer aan de achterkant zodat je de nagel niet te ver af kan knippen. Het nut ontgaat me want de lengte die je af wil/kan knippen verschilt per hond en per keer. Knippen kan ook zonder deze begrenzer trouwens.
Oh das jammer. Ik zou er ook direct voor in de rij staan :biggrin2:
#3324918
Door dit topic dat ik dus ook, jaa toch maar eens knippen, want dat tikken op de vloer herken ik ook wel. Joep zijn nagels slijten nu echt minder nu hij niet meer achter op de tegels speelt met Gijs.

Knip ik m toch mooi raak :o :-\

Het tangetje wat ik heb is wel een onding. Dus toch ook maar die andere eens bestellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door