Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3319870
Mijn winterjas is stuk gegaan, dus ik moet opeens een nieuwe jas. En ik ben even een beetje blanco met waar te zoeken. Want ik zoek vooral een praktische jas, om mee door de kou, regen en wind te kunnen fietsen.

Waar kan ik eens online kijken?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3319882
In de stad zit nu een Human Nature outlet. Daar waar de Perry Sport eerst zat, tegenover de Sting.

Ik heb er laatst een waxjas gekocht. Normaal 180 euro nu voor 30. Leuke prijzen. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3319885
Hylos schreef:In de stad zit nu een Human Nature outlet. Daar waar de Perry Sport eerst zat, tegenover de Sting.

Ik heb er laatst een waxjas gekocht. Normaal 180 euro nu voor 30. Leuke prijzen. :)
Oh ja, dat vertelde je laatst! Ik ga er morgen gelijk even kijken!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3319891
Als je bereid bent om er een paar centen tegen aan te gooien; een Wellensteyn
Batavia stad heeft een outlet en dan nog zijn het stevige prijzen. MAAR het zijn meer dan fantastische jassen. Veel zakken (vind ik altijd heel praktisch, ik ben geen handtassen mevrouw) echt lekker warm, wind en waterdicht dus, en echte Duitse gründlichheit. Super degelijk materiaal dus.
Echt enige nadeel is de prijs, maar je doet er ook wel even mee. Sprak pas een Duitse bezoeker die had een zomerjas dus ik zei dat ik een winter versie had, gaf hij aan dat hij die ook nog had. Vorig jaar nieuwe, op meer dan dringend verzoek van zijn vrouw lachte hij. De vorige was 12 jaar oud en echt niet meer modieus meer....
Manlief heeft er ook 1 en die loopt er al 4 jaar in, en dat zie je niet aan de jas
Door Anne in Zweden
#3319903
Ik heb nog een echte Australische Drizabone-jas weg te geven, zo eentje:

Afbeelding

Heb hem ooit in Australië gekocht. Hij is gewassen (en oogt daardoor nog wat verkreukeld), en moet dus weer in de wax worden gezet, maar hij verkeert in goede staat. Ik was een beetje vergeten dat ik 'm had en kwam hem bij de verhuizing weer tegen. Inmiddels heb ik al drie andere hondenuitlaatjassen :biggrin2: , en ik vind de Drizabone ook iets te zwaar om mee bergop te lopen hier. Verder is het wel een fijne jas. Als je er iets mee kunt, dan wil ik hem wel aan je opsturen. Ik zie zo snel geen maatlabeltje,maar zelf heb ik bovenlichaam maat 40, dus dan heb je een indicatie.

Dit is een foto van de jas in kwestie, maar de kwaliteit (van de foto) is niet zo denderend.
Drizabone jas.JPG
Drizabone jas.JPG (638.25 KiB) 2469 keer bekeken
Als jij hem niet kunt gebruiken, mag hij natuurlijk ook naar iemand anders! Verzendkosten uit Zweden zullen rond een tientje liggen.
Door Ingeborg1958
#3319963
Mijn winterjas komt van de Welkoop. Hij heet kjelvik of zoiets.Prima jas met veel zakken en borg gevoerd. Kan tegen een buitje en is heerlijk warm. Prima prijsje ook; 80 euri
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3319987
Anne in Zweden schreef: Als jij hem niet kunt gebruiken, mag hij natuurlijk ook naar iemand anders! Verzendkosten uit Zweden zullen rond een tientje liggen.
Wow, wat lief van je! Voor mij is hij te groot, dus als iemand anders er blij mee is! Maar wel reuze bedankt!

Omdat werk uitliep en ik gebruik kon maken van ledenkorting heb ik via de anwb een jas besteld. Duur, maar hopelijk eentje waar ik fijn mee kan fietsen en voorlopig mee toe kan. Nu er hier niet meer een sloopmonster rondloopt, durf ik soms weer eens iets meer uit te geven aan kleding.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3320004
Anne in Zweden schreef:Ik heb nog een echte Australische Drizabone-jas weg te geven, zo eentje:

Afbeelding

Heb hem ooit in Australië gekocht. Hij is gewassen (en oogt daardoor nog wat verkreukeld), en moet dus weer in de wax worden gezet, maar hij verkeert in goede staat. Ik was een beetje vergeten dat ik 'm had en kwam hem bij de verhuizing weer tegen. Inmiddels heb ik al drie andere hondenuitlaatjassen :biggrin2: , en ik vind de Drizabone ook iets te zwaar om mee bergop te lopen hier. Verder is het wel een fijne jas. Als je er iets mee kunt, dan wil ik hem wel aan je opsturen. Ik zie zo snel geen maatlabeltje,maar zelf heb ik bovenlichaam maat 40, dus dan heb je een indicatie.

Dit is een foto van de jas in kwestie, maar de kwaliteit (van de foto) is niet zo denderend. Drizabone jas.JPG

Als jij hem niet kunt gebruiken, mag hij natuurlijk ook naar iemand anders! Verzendkosten uit Zweden zullen rond een tientje liggen.
Zou ie mij passen? ::)
Ik vind hem wel gaaf!

Vind alleen de verzendkosten wat te hoog, kan ik hem ook ophalen? :P
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3320014
Kim_S schreef: Zou ie mij passen? ::)
Ik vind hem wel gaaf!

Vind alleen de verzendkosten wat te hoog, kan ik hem ook ophalen? :P
Ik stel voor dat je gewoon gaat passen.. ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door