Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door yazzie
#3319581
Wat zal er een last van je schouders gevallen zijn. Kan me de blijdschap helemaal voorstellen.

Wat ik weet van een naaldbiopt is dat bij een ondefinieerbare cel ook de melding van maligne kan worden gemaakt. Ik heb dat ook een keer meegemaakt bij een van mijn honden. Was uiteindelijk een allergische reactie op een gecombineerde rimadyl/baytril injectie. Ik heb toen zelf de patholoog gebeld omdat ik de uitslag ook niet geloofde. De patholoog zei toen dat bij een ondefinieerbare cel de melding van maligne werd gedaan.
Door fransbulletje
#3319594
Lizzy schreef:Nou, heel eerlijk? Ik heb wel aan je gedacht de afgelopen dagen.... Hugo is of een groot wereldwonder. Of hij heeft geen Hodgkin. Want 1 jaar en 3 maanden na die diagnose...? Nou weet ik wel dat Hugo heel veel super goede middelen krijgt, maar dan nog is het allemaal wel een groot wonder. Nou ja, we zullen het nooit weten. En natuurlijk zijn ook de wonderen de wereld nog niet uit :-*
Volgens dierenarts heeft ieder mens/dier T cellen in zijn lichaam. Het enige is of ze actief zijn ja of nee.
Denk dat ze bij Hugo nog slapen ::)
Het blijft gewoon vreemd dat hij nog geen enkel symptoom horend bij de Hodgkin heeft of heeft gehad afgelopen jaar en 3 maanden.

Maar ik kan me je schrik na zo'n telefoontje en alle gedachten die door je heen gaan helemaal meevoelen had precies hetzelfde.
En die eerste maanden na de diagnose bleef ik naar hem kijken en wachten op wanneer het slechter zou gaan.
Het was zo raar om helemaal niets te zien veranderen aan hem.
Eerlijk gezegd ben ik er nu niet meer zo mee bezig, Hugo wordt gewoon heeeeeeeel oud.
En of het komt door alle middeltjes...we zullen het nooit weten maar het gaat goed dat is het belangrijkste.
:-*
Gebruikersavatar
Door Laika
#3319600
Dat je zomaar in een nachtmerrie terecht kan komen hebben we allemaal wel eens meegemaakt.
Maar wat heerlijk dat je op tijd weer wakker werd gemaakt met supergoed nieuws.
Door Lizzy
#3319606
fransbulletje schreef:Volgens dierenarts heeft ieder mens/dier T cellen in zijn lichaam. Het enige is of ze actief zijn ja of nee.
Denk dat ze bij Hugo nog slapen ::)
Het blijft gewoon vreemd dat hij nog geen enkel symptoom horend bij de Hodgkin heeft of heeft gehad afgelopen jaar en 3 maanden.

Maar ik kan me je schrik na zo'n telefoontje en alle gedachten die door je heen gaan helemaal meevoelen had precies hetzelfde.
En die eerste maanden na de diagnose bleef ik naar hem kijken en wachten op wanneer het slechter zou gaan.
Het was zo raar om helemaal niets te zien veranderen aan hem.
Eerlijk gezegd ben ik er nu niet meer zo mee bezig, Hugo wordt gewoon heeeeeeeel oud.
En of het komt door alle middeltjes...we zullen het nooit weten maar het gaat goed dat is het belangrijkste.

:-*
Helemaal 200% mee eens! Dat is het allerbelangrijkste :-*
#3319610
fransbulletje schreef:Volgens dierenarts heeft ieder mens/dier T cellen in zijn lichaam. Het enige is of ze actief zijn ja of nee.
Denk dat ze bij Hugo nog slapen ::)
Het blijft gewoon vreemd dat hij nog geen enkel symptoom horend bij de Hodgkin heeft of heeft gehad afgelopen jaar en 3 maanden.

Maar ik kan me je schrik na zo'n telefoontje en alle gedachten die door je heen gaan helemaal meevoelen had precies hetzelfde.
En die eerste maanden na de diagnose bleef ik naar hem kijken en wachten op wanneer het slechter zou gaan.
Het was zo raar om helemaal niets te zien veranderen aan hem.
Eerlijk gezegd ben ik er nu niet meer zo mee bezig, Hugo wordt gewoon heeeeeeeel oud.
En of het komt door alle middeltjes...we zullen het nooit weten maar het gaat goed dat is het belangrijkste.
:-*
Ik heb het al eerder gezegd: volgens mij heeft de da destijds gewoon het verkeerde dossier voorgelezen, niet dat van Hugo. :biggrin2:
Door fransbulletje
#3319617
Anne in Zweden schreef:Ik heb het al eerder gezegd: volgens mij heeft de da destijds gewoon het verkeerde dossier voorgelezen, niet dat van Hugo. :biggrin2:
Dan hebben ze op het lab de biopten of uitslagen verwisseld want ik heb de uitslag zwart op wit gezien van het lab, stond echt Hugo's naam boven ;)
Door zurca
#3319641
Jeetje Lizzy....dat was dan weer een "fijne" achtbaan aan emoties :-X
Heel fijn dat de uitslag uiteindelijk goed is :-*

Hoe is het nu verder met haar poot waar dat abces zat?
Door Lizzy
#3319675
zurca schreef:Jeetje Lizzy....dat was dan weer een "fijne" achtbaan aan emoties :-X
Heel fijn dat de uitslag uiteindelijk goed is :-*

Hoe is het nu verder met haar poot waar dat abces zat?
Ja, dat is helemaal genezen. En echt, dat was een smerig gat hoor.... Ik heb er een foto van maar die is niet zo lekker voor op de nuchtere maag :-X

Oh trouwens, zo zag het bultje eruit:
IMG_0355.JPG
IMG_0355.JPG (1.84 MiB) 1872 keer bekeken
Door Lizzy
#3319691
Anne in Zweden schreef:Ik heb het al eerder gezegd: volgens mij heeft de da destijds gewoon het verkeerde dossier voorgelezen, niet dat van Hugo. :biggrin2:
Ik denk serieus dat dit niet het geval is maar dat het gewoon vaker mis gaat, uitslagen bij dunne naald biopten (ik heb zelfs percentages gelezen van 30%!!!). En ik denk zelf dat het goed is om op basis van de uitslag van een dunne naald biopt gewoon geen rigoureuze stappen te ondernemen (zoals inslapen, chemokuren, amputeren van ledematen, etc) maar eerst een 2de onderzoek te doen met een normaal biopt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door