Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3319432
Naast de eindeloze haren, het regelmatig bijna in 2-en worden getrokken, het omvormen van je tuin tot een soort Alcatraz is er nog een iets minder bekend fenomeen.

De husky-laserblik. Het vereiste enige oefening, maar vandaag ben ik erin geslaagd om weerstand te bieden. Dus geen knuffel, koekje, wandeling, spelletje of andere eis ingewilligd, maar gewoon..... niks.....

Ziehier waar ik tegen bestand moet zijn... (bij ons heet dit de ‘Wij Shadow eisen’ blik)

#3319471
Fenixjuh schreef:Hij lijkt wel een border collie Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ik zal het hem maar niet zeggen. Hij heeft echt een ontiegelijke hekel aan borders. Kan er ook niet aan doen. Of het nou komt doordat er een paar niet zo vriendelijke hier wonen of omdat het gewoon niet ‘klikt’ ik weet het niet...
Hoewel hij trouwens wel Fliefd was op een knap border meisje in de les. Die twee liepen soms geweldig te flirten.
#3319485
Zeer herkenbaar van mijn Rottweiler X Husky,
maar heel eerlijk, mijn Spaanse herdermix kan dit ook, weliswaar iets minder "streng", maar ze blijft wel onafgebroken kijken en zorgt dat ze pontificaal in je beeld gaat staan. Wat ze dan wil is echt niet duidelijk :-\
#3319490
Ko kan ook zo liggen kijken, hij doet het ook staand. Minutenlang, verder onbewegelijk. VL kan het niet weerstaan, ik redelijk. Meestal wil hij spelen. Maar het kan ook zijn dat hij alleen maar wil dat we buiten bij hem komen zitten. ::) Soms om te knuffelen. Nooit voor een snackje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door