Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3318755
Ik weet dat het niet bijzonder is als je een speciale vriezer hebt voor de honden. Ook een eigen wasmachine is geen uitzondering. Een eigen koelkast kan ook nog wel. Mijn honden hebben dit ook allemaal. Maar sinds gisteren hebben we ook een eigen vaatwasser. Het is een ouwetje, maar hij doet het nog best. Het is een mini vaatwasser, de etensbakken passen er precies allemaal in. Kort programma (1/2 uur). Wat een luxe. Ik kan niets meer bedenken wat er nu nog ontbreekt.
Gebruikersavatar
Door pike
#3318761
Too schreef:Ow chique Lida!

Nee dan ben je vast wel compleet :biggrin2:

Hier komen ze niet verder dan twee eigen vriezers. Maar goed, ik heb dan ook maar 2 honden ::)
Door Anne in Zweden
#3318762
Persoonlijk zat ik nog te denken aan een barfportioneerapparaat, per hond in te stellen, ;D maar aangezien die nog niet op de markt verkrijgbaar zijn, zou ik ook zeggen dat je nu wel zo ongeveer alles hebt wat een barfbaasje gelukkig kan maken! :biggrin2:
Door Too
#3318763
pike schreef:Nee dan ben je vast wel compleet :biggrin2:

Hier komen ze niet verder dan twee eigen vriezers. Maar goed, ik heb dan ook maar 2 honden ::)

Twee katten die anderhalve lade moeten delen met een mens ( met een afwasborstel :biggrin2: )..das pas afzien!
Door Ruisje
#3318791
Wat een luxe, Lida! Onze beestjes hebben 3 eigen vriezers en een koelkast, niets te klagen dus, maar een eigen vaatwasser... Wow!
Anne in Zweden schreef:Persoonlijk zat ik nog te denken aan een barfportioneerapparaat, per hond in te stellen, ;D maar aangezien die nog niet op de markt verkrijgbaar zijn, zou ik ook zeggen dat je nu wel zo ongeveer alles hebt wat een barfbaasje gelukkig kan maken! :biggrin2:
Ja, zo'n machine waarin je pakken van 10-15 kilo vleesbot, spiervlees en orgaan gooit en dat het er in porties in een zakje uitkomt. Ideaal! Een maal- en mengfunctie erop zou ook handig zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318805
Wat wil je nog meer?

Nog meer honden natuurlijk!

Luxe hoor, en hoe minder energie dat soort klusjes kosten, hoe meer energie je voor je lieverds hebt!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3318843
Anne in Zweden schreef:Persoonlijk zat ik nog te denken aan een barfportioneerapparaat, per hond in te stellen, ;D maar aangezien die nog niet op de markt verkrijgbaar zijn, zou ik ook zeggen dat je nu wel zo ongeveer alles hebt wat een barfbaasje gelukkig kan maken! :biggrin2:
Oh in een ideale wereld!

Heerlijk Lida, zoveel luxe voor de hondjes.
Ik ben al dolgelukkig met de bijkeuken die ik straks krijg.... (vriezers tellen niet mee als je barft toch Afbeelding)
Door Lida. S
#3318956
Anne in Zweden schreef:Persoonlijk zat ik nog te denken aan een barfportioneerapparaat, per hond in te stellen, ;D maar aangezien die nog niet op de markt verkrijgbaar zijn, zou ik ook zeggen dat je nu wel zo ongeveer alles hebt wat een barfbaasje gelukkig kan maken! :biggrin2:
Lijkt me wel wat
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door