BWR / haaruitval

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: BWR / haaruitval

Berichtdoor Barfplaats

Summerditches
5-sterren

Berichtdoor Summerditches » Ma 23 Okt 2017, 22:27

Tip van de kapster als je ..mogelijk vanwege je leeftijd ..haar uitval en/of dunner wordend haar krijgt..

De pillen van het eigen merk van het kruidvat "huid haar nagels"....ze zijn er ook van "t echte merk"maar dit was prima zei ze en bovendien ook vaak in de aanbieding...Ik ben er super blij mee..ik ben mega nagelbijter en ontdek toch steeds witte randjes die ook echt een stukharder zijn ;D ..bijna niet tegenaan te bijten..en mijn haar doet het er echt een stuk beter op..
Geen idee wat er verder in op aan zit ..heb braaf t advies gevolgd en slik ze nu al jaren..smokkel weleens een beetje maar dat is ook niet erg....
Laika
4-sterren

Berichtdoor Laika » Di 24 Okt 2017, 08:12

Bij mij vallen de plukken er ook (weer) uit. Ik ben door een operatie op mijn 39e in de overgang gesmakt. Daarna wel (een korte tijd) hormoonpleisters gebruikt. Nu ben ik bijna 58 dus daar heeft het bij mij niets mee te maken. Ik neem ook extra b12, vit.D en een multi. Ik eet al jaren vegetarisch en gebruik wietolie om te kunnen slapen. Dat laatste lukt niet best (ik kom max.tot 6 uur per nacht). Ik denk dat te weinig slaap bij mij de boosdoener is. Mijn haar is slap en snel vet. Als ik het om de 4 dagen was met himalaya shampoo lijkt het nog heel wat ;)
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Di 24 Okt 2017, 09:21

Hier ook hele extreme haaruitval. Ik heb er inhammen van gekregen. Maar dat komt hier door het ontzwangeren.
Fioon
5-sterren

Berichtdoor Fioon » Di 24 Okt 2017, 13:09

Bij mijn kapsalon zijn ze heel enthousiast over dit product(ze hebben geen aandelen, verkopen het ook niet zelf, best objectief dus)
https://www.haarshop.nl/product/sugarbe ... -60-gummie
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 24 Okt 2017, 13:10

Summerditches schreef:Tip van de kapster als je ..mogelijk vanwege je leeftijd ..haar uitval en/of dunner wordend haar krijgt..

De pillen van het eigen merk van het kruidvat "huid haar nagels"....ze zijn er ook van "t echte merk"maar dit was prima zei ze en bovendien ook vaak in de aanbieding...Ik ben er super blij mee..ik ben mega nagelbijter en ontdek toch steeds witte randjes die ook echt een stukharder zijn ;D ..bijna niet tegenaan te bijten..en mijn haar doet het er echt een stuk beter op..
Geen idee wat er verder in op aan zit ..heb braaf t advies gevolgd en slik ze nu al jaren..smokkel weleens een beetje maar dat is ook niet erg....

Ik moet zo toch naar de Kruidvat dus ik ga gelijk even kijken. Dank voor de tip :-*
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 24 Okt 2017, 13:11

Fioon schreef:Bij mijn kapsalon zijn ze heel enthousiast over dit product(ze hebben geen aandelen, verkopen het ook niet zelf, best objectief dus)
https://www.haarshop.nl/product/sugarbe ... -60-gummie

Ik ga ff studeren, dank je!
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 24 Okt 2017, 13:12

Laika schreef:Bij mij vallen de plukken er ook (weer) uit. Ik ben door een operatie op mijn 39e in de overgang gesmakt. Daarna wel (een korte tijd) hormoonpleisters gebruikt. Nu ben ik bijna 58 dus daar heeft het bij mij niets mee te maken. Ik neem ook extra b12, vit.D en een multi. Ik eet al jaren vegetarisch en gebruik wietolie om te kunnen slapen. Dat laatste lukt niet best (ik kom max.tot 6 uur per nacht). Ik denk dat te weinig slaap bij mij de boosdoener is. Mijn haar is slap en snel vet. Als ik het om de 4 dagen was met himalaya shampoo lijkt het nog heel wat ;)

Dat is niet veel, 6 uur per nacht.... Helpt de wiet bij jou helemaal niet om in en door te slapen? Ze hebben bij het adres waar ik het koop tegenwoordig een speciale in/doorslaap-olie! Toch best balen he, als het er met bosjes uit komt zetten :-\
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 24 Okt 2017, 13:13

koekje schreef:Hier ook hele extreme haaruitval. Ik heb er inhammen van gekregen. Maar dat komt hier door het ontzwangeren.

Oh, echt niet fijn! Komt het op een gegeven moment wel weer terug, als je voldoende ontzwangert bent?
Laika
4-sterren

Berichtdoor Laika » Di 24 Okt 2017, 13:43

Lizzy schreef:Dat is niet veel, 6 uur per nacht.... Helpt de wiet bij jou helemaal niet om in en door te slapen? Ze hebben bij het adres waar ik het koop tegenwoordig een speciale in/doorslaap-olie! Toch best balen he, als het er met bosjes uit komt zetten :-\

Ik gebruik 3 druppels van de sterkste =XXXX slaapolie (we hebben dezelfde leverancier volgens mij). Zonder de olie haal ik de 4 uur niet eens.
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Di 24 Okt 2017, 14:46

Laika schreef:Ik gebruik 3 druppels van de sterkste =XXXX slaapolie (we hebben dezelfde leverancier volgens mij). Zonder de olie haal ik de 4 uur niet eens.

Yup, we hebben inderdaad dezelfde leverancier ;D

En op 4 of 5 druppels, kun je dan niet iets langer slapen of word je daar niet lekker van?
Inge en Bono
5-sterren

Berichtdoor Inge en Bono » Di 24 Okt 2017, 15:01

Lizzy schreef:Dat is niet veel, 6 uur per nacht.... Helpt de wiet bij jou helemaal niet om in en door te slapen? Ze hebben bij het adres waar ik het koop tegenwoordig een speciale in/doorslaap-olie! Toch best balen he, als het er met bosjes uit komt zetten :-\

Lizzy mag ik weten waar ik dat kan bestellen; de in/doorslaapolie?
koekje
Moderator

Berichtdoor koekje » Di 24 Okt 2017, 15:08

Lizzy schreef:Oh, echt niet fijn! Komt het op een gegeven moment wel weer terug, als je voldoende ontzwangert bent?

Jawel. Alleen zo jammer dat het dan van die omhoogstaande korte haren zijn. De rest van de haren (de oude) zijn namelijk een meter. Dat duurt weer even om te sparen.
pearlsofpassion
Moderator

Berichtdoor pearlsofpassion » Di 24 Okt 2017, 15:09

koekje schreef:Jawel. Alleen zo jammer dat het dan van die omhoogstaande korte haren zijn. De rest van de haren (de oude) zijn namelijk een meter. Dat duurt weer even om te sparen.

Herkenbaar... ::) :biggrin2:
Angelique
5-sterren

Berichtdoor Angelique » Di 24 Okt 2017, 16:44

Hier geen opmerkelijke haaruitval gelukkig. Wel wisseling van uiterlijk...zo is het stijl, zo krult het als de ziekte, dan weer stijl enz.
Kaio
5-sterren

Berichtdoor Kaio » Di 24 Okt 2017, 16:50

Angelique schreef:Hier geen opmerkelijke haaruitval gelukkig. Wel wisseling van uiterlijk...zo is het stijl, zo krult het als de ziekte, dan weer stijl enz.

nou hoef je ook niet iedere keer naar de kapper voor een nieuw kapsel :P

Verder heb ik geen serieuze raad. ...
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Bar-plaats”