Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3317260
Jullie hebben altijd erg meegeleefd met mijn afvalrace, nu een update want....................... WE ZITTEN ONDER DE 100 KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo onwijs blij, dit geeft weer moed om door te gaan....... heb even 2 fotodata bij elkaar gezocht, op de bovenste foto was ik al ongeveer 20 kg afgevallen tov mijn "top" gewicht ;)
collage 2 mei 2012 vs 13 oktober 2017.jpg
collage 2 mei 2012 vs 13 oktober 2017.jpg (242.51 KiB) 2409 keer bekeken
#3317266
El_Kato schreef:Oooh wauw wat knap! Nog steeds op eigen kracht of heb je onderweg toch een hulpmiddel gekregen? Weet het niet zo goed meer weet dat je toen op eigen kracht ook onwijs goed ging :)
Deels op eigen kracht. Heb in 2013 een maagverkleining gehad, maar daar ben ik "maar" 30 kg mee afgevallen. De rest is toch zelf letten op wat je eet en hoeveel...... Ik zit nu de hele week al onder de 100 kg en dat is zo'n wow gevoel...... Vanmiddag heb ik een verjaardag, maar dan eet ik echt wel taart hoor :biggrin2:
#3317268
src_esther schreef:Zo, goed zeg. Wat een verschil!
Hopelijk voel je je er beter door. Nemen de fysieke klachten - ondanks de jaartjes die erbij zijn gekomen - af of blijven tenminste gelijk in plaats van toe te nemen.
Hoe vaak heb je je garderobe al moeten vernieuwen?
Fysiek gaat het niet zo best. Heb een verschoven ruggenwervel waaraan ik niet geopereerd kan worden, maar waardoor ik constant pijn in mijn rug en benen heb. Heb een kanaalstenose in mijn rug die dus ook niet te opereren is, omdat ik op hetzelfde niveau al eens geholpen ben. Ze zijn bang dat de rug te zwak is en ze meer kapot maken met een reële kans op een dwarslaesie. Ben net thuis uit het ziekenhuis waar ik met wondroos opgenomen was voor 8 dagen....... Die wondroos blijft sluimeren en steekt af en toe de kop op, maar deze keer was het heel heftig...... Lopen is door de rugproblemen nog steeds een groot probleem. Kan niet echt ver lopen, heb een scootmobiel zodat ik de jongens mee kan nemen naar het park....... Maar goed, we genieten volop van de jongens, die brengen geluk en liefde in mijn leven...........
#3317269
Dian schreef:Deels op eigen kracht. Heb in 2013 een maagverkleining gehad, maar daar ben ik "maar" 30 kg mee afgevallen. De rest is toch zelf letten op wat je eet en hoeveel...... Ik zit nu de hele week al onder de 100 kg en dat is zo'n wow gevoel...... Vanmiddag heb ik een verjaardag, maar dan eet ik echt wel taart hoor :biggrin2:
Tuurlijk. Zo nu en dan is die zoete zooi heerlijk.
#3317275
Dian schreef:precies! Je alles ontzeggen maakt het niet beter. Een keer een stukje taart daar komen de kg's niet vandaan ;)
Je altijd alles ontzeggen is ook niet goed, wel keuzes maken en zo te zien doe je dat fantastisch!!!
Ik wens je alvast smakelijk eten voor je gebakje vanmiddag :thumbup: al hoeft dat vast niet :biggrin2:

Ik vind het heel knap van je dat je ondanks je lichaam wat niet meewerkt zó goed bezig bent :-*
#3317276
Dian schreef:Fysiek gaat het niet zo best. Heb een verschoven ruggenwervel waaraan ik niet geopereerd kan worden, maar waardoor ik constant pijn in mijn rug en benen heb. Heb een kanaalstenose in mijn rug die dus ook niet te opereren is, omdat ik op hetzelfde niveau al eens geholpen ben. Ze zijn bang dat de rug te zwak is en ze meer kapot maken met een reële kans op een dwarslaesie. Ben net thuis uit het ziekenhuis waar ik met wondroos opgenomen was voor 8 dagen....... Die wondroos blijft sluimeren en steekt af en toe de kop op, maar deze keer was het heel heftig...... Lopen is door de rugproblemen nog steeds een groot probleem. Kan niet echt ver lopen, heb een scootmobiel zodat ik de jongens mee kan nemen naar het park....... Maar goed, we genieten volop van de jongens, die brengen geluk en liefde in mijn leven...........
Oh, dat is waardeloos, dat je er fysiek niet van opknapt en er geen behandeling mogelijk lijkt. Vermoedelijk waren de fysieke klachten toegenomen als je niet al zoveel afgevallen was, maar dat is een schrale troost... Dubbel knap dat het je lukt om af te vallen als je fysiek zo beperkt bent.
Fijn dat je zo kan genieten van je jongens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door