Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kuikuhnek
#3329906
Ik weet als ik twijfel even naar de DA, maar ik leg hem toch ook even hier neer.
Chef mankt niet en loopt prima, geeft geen pijn aan en heeft geen start klachten qua stijfheid. Deze bult, is dat nou een legger? Hij heeft het met name rechts, links een klein beetje. Hij ligt ook veel op zijn rechterzijde. We hebben wel een kussen maar daar ligt hij niet altijd op. Als hij gaat liggen hoor je ook echt een bonk. Wat jullie?


F5BB93DF-7ABB-46B9-9F7B-F010EF7BCEDD.jpeg
F5BB93DF-7ABB-46B9-9F7B-F010EF7BCEDD.jpeg (1.52 MiB) 2156 keer bekeken
035FDEA5-8B2F-410E-968A-24F3508F23C6.jpeg
035FDEA5-8B2F-410E-968A-24F3508F23C6.jpeg (1.47 MiB) 2156 keer bekeken
035FDEA5-8B2F-410E-968A-24F3508F23C6.jpeg
035FDEA5-8B2F-410E-968A-24F3508F23C6.jpeg (1.47 MiB) 2156 keer bekeken
Bijlagen
9582DC6B-8A7C-43CA-9EA5-A838FBE59395.jpeg
9582DC6B-8A7C-43CA-9EA5-A838FBE59395.jpeg (1.43 MiB) 2156 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329921
Ja ,dat is een legger( of ligger)
Onze Engelse Mastiff Winston had dat ook en de meesten van onze Sint Bernards ook.
Ze laten zich met een grote bonk op de harde grond vallen als ze gaan liggen en dan krijg je dit.
Ik had overal zachte kussens enz. neergelegd maar natuurlijk moeten ze zich er precies naast laten vallen ::)

Verder ziet Chef er fantastisch uit ,prachtige Mastiff :smitten: :smitten:
Door Kuikuhnek
#3329928
Bedankt voor het compliment. We houden hem nu echt slank, zal ook niet anders blijven.
Lopen al teveel dikke Mastiffs rond.
Het is zo een leuk ras, Sint Bernhard ook gaaf trouwens. :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329932
Mastiffs zijn zo geweldig :) net als Sint Bernards duurt het wel lang voordat ze uitgegroeid en uitgezwaard zijn.
Onze Winston is op barf en KVV groot geworden entot een jaar of 2,5 bleef hij nog in de hoogte groeien.Pas met een jaar of 4 a 5 was hij uitgezwaard.
Hij was ook altijd netjes op gewicht.
Door Kuikuhnek
#3329933
Lijkt me ook geweldig een Sint Bernhard, is het te vergelijken? Ben redelijk thuis in mijn rassen maar Sint Bernhard eigenlijk niet echt.

Edit: ik zie net dat het zonder de H is ;)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329937
Ze zijn wel te vergelijken vind ik. Ik heb me ooit laten vertellen dat mastiffs " stamvader" zijn van heel veel dogachtigen.
En wie weet ,als je ooit nog es een logeer adresje zoekt voor Chef ,is ie welkom hoor ! :cool:
Door Kuikuhnek
#3329939
Daantje schreef:Ze zijn wel te vergelijken vind ik. Ik heb me ooit laten vertellen dat mastiffs " stamvader" zijn van heel veel dogachtigen.
En wie weet ,als je ooit nog es een logeer adresje zoekt voor Chef ,is ie welkom hoor ! :cool:
;D super leuk, maar mijn schoonmoeder heeft altijd Newfies gehad, mijn schoonvader wil alleen geen nieuwe meer. Dus die heeft Chef een soort van geadopteerd.
Maar ik zal het onthouden. Overigens schijnt het lange haar bij de Mastiff weer door de Sint Bernard te komen, omdat ze toen ingekruist zijn toen de Mastiff bijna uitgestorven was.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3329941
Kuikuhnek schreef:
;D super leuk, maar mijn schoonmoeder heeft altijd Newfies gehad, mijn schoonvader wil alleen geen nieuwe meer. Dus die heeft Chef een soort van geadopteerd.
Maar ik zal het onthouden. Overigens schijnt het lange haar bij de Mastiff weer door de Sint Bernard te komen, omdat ze toen ingekruist zijn toen de Mastiff bijna uitgestorven was.
Ha ,dan boft Chef ;D
Dat laatste heb ik ook gehoord.En nog later hebben ze nog iets ingekruist met de Bull Mastiff.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3330092
Kuikuhnek schreef:;D super leuk, maar mijn schoonmoeder heeft altijd Newfies gehad, mijn schoonvader wil alleen geen nieuwe meer. Dus die heeft Chef een soort van geadopteerd.
Maar ik zal het onthouden. Overigens schijnt het lange haar bij de Mastiff weer door de Sint Bernard te komen, omdat ze toen ingekruist zijn toen de Mastiff bijna uitgestorven was.
ja en dat lange haar bij de sint bernard komt weer van de newfie af :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door