Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3369154
Stoer :cool: ja dat om je nek kan echt niet meer, je bent toch geen toerist :biggrin2:

Ik heb 2jaar geleden van die brede peak design riemen aangeschaft, dan voel je het gewicht ook nog amper.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3375325
Vorige week heb ik voor het eerst een newbornshoot gedaan. Dat was leuk!

Ik vond het heel eng, want ik heb amper ervaring met baby's en ze zijn dan zooooo klein! Maar ik heb de ouders alles zelf laten doen (nou ja, zo ging het simpelweg en dat leek me ook logisch) op een heel incidenteel beetje verschuiven van de handjes na. De ouders hadden zich goed voorbereid, kacheltje hoog, de wereld aan dekentjes ed en leuke setjes kleertjes.

Natuurlijk wilde de zalig slapende dame niet meer slapen zodra we bezig gingen! Maar uiteindelijk hele leuke wakkere foto's en toen ze 5 minuutjes een soort van sliep ook een paar slapende gemaakt.

Ik heb mijn moeder gevraagd of ze een paar mutsjes voor me wil haken, zodat ik zelf wat accessoires bij elkaar kan gaan verzamelen. Ik heb het in de maand mei retedruk met opdrachten, maar dan ga ik in juni hier ook maar eens reclame voor maken. Ik vond het zo leuk om te doen!
Door eelke
#3376662
Zou het heel moeilijk zijn om de lijn weg te poetsen in deze foto? De halsband vind ik niet zo storend, die lijn wel. En ik vind het eigenlijk toch best een toffe foto, ik kwam hem ineens tegen en wist niet dat ik hem nog had...
Er komt zo mooi op terug wat voor stevige beer hij was, de rest van de foto's die ik heb zijn of vooral slapend, of vooral rennend als een zot. :D ::) of lief als een 5 jarige puppy zittend.
Volwassen ogende foto's heb ik dus niet zo veel van hem :-[

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3376663
eelke schreef:Zou het heel moeilijk zijn om de lijn weg te poetsen in deze foto? De halsband vind ik niet zo storend, die lijn wel. En ik vind het eigenlijk toch best een toffe foto, ik kwam hem ineens tegen en wist niet dat ik hem nog had...
Er komt zo mooi op terug wat voor stevige beer hij was, de rest van de foto's die ik heb zijn of vooral slapend, of vooral rennend als een zot. :D ::) of lief als een 5 jarige puppy zittend.
Volwassen ogende foto's heb ik dus niet zo veel van hem :-[

Afbeelding
Stuur ,m maar in zo,n groot mogelijk formaat naar: [email protected]
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382888
Zo, het was even graven naar dit topic en het was al een tijd geleden dat ik wat foto's op de computer had gezet.
Dit zijn in ieder geval wel foto's waar ik wel blij mee ben :)
IMG_0294[1].JPG
IMG_0294[1].JPG (4.99 MiB) 770 keer bekeken
IMG_0333[1].JPG
IMG_0333[1].JPG (5.43 MiB) 770 keer bekeken
IMG_0432[1].JPG
IMG_0432[1].JPG (4.11 MiB) 770 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door