Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317863
Heel mooi Lazy! Echt een schitterende herfst sfeer!

En een mooie paddenstoel van Angelique. Leuk! Ik ben zondag ook op paddenstoelenjacht geweest met Hylos.

De favoriet van Hylos:

Afbeelding

Mijn favoriet:

Afbeelding

Was hetzelfde paddenstoeltje, die zat op een mooi klein stammetje, dus we hebben het paddenstoeltje het halve bos laten zien om verschillende achtergronden en licht te kunnen proberen.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3317884
Kaela schreef:Heel mooi Lazy! Echt een schitterende herfst sfeer!

En een mooie paddenstoel van Angelique. Leuk! Ik ben zondag ook op paddenstoelenjacht geweest met Hylos.

De favoriet van Hylos:

Afbeelding

Mijn favoriet:

Afbeelding

Was hetzelfde paddenstoeltje, die zat op een mooi klein stammetje, dus we hebben het paddenstoeltje het halve bos laten zien om verschillende achtergronden en licht te kunnen proberen.
Ook weer schitterend Kaela, en ow ow wat houd ik toch van die paddestoelfoto's met mooie wazige voor-en achtergronden!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317925
Angelique schreef:Ik heb beeld :biggrin2: :biggrin2:

Kan moelijk kiezen. Vind de kleurtjes bij Hylos mooier, maar het bokeh bij de jouwe.
Ik ben uitermate tevreden met een gelijkspel :biggrin2: , het was reuze leuk om zo'n mobiel paddenstoeltje te hebben om zo verschillend vast te kunnen leggen!

Ik heb zojuist een Imac besteld :o :o :o :o :o . Nu ben ik héél erg stuiter de stuiter!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3317926
Kaela schreef:Ik ben uitermate tevreden met een gelijkspel :biggrin2: , het was reuze leuk om zo'n mobiel paddenstoeltje te hebben om zo verschillend vast te kunnen leggen!

Ik heb zojuist een Imac besteld :o :o :o :o :o . Nu ben ik héél erg stuiter de stuiter!
Oh tof! Zo'n fijne computer. Welke heb je gekocht? Heel veel plezier ermee.
Ik ben 8 jaar geleden overgestapt van een pc naar een iMac en heb daar echt geen seconde spijt van gehad.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317928
KarenH schreef:Oh tof! Zo'n fijne computer. Welke heb je gekocht? Heel veel plezier ermee.
Ik ben 8 jaar geleden overgestapt van een pc naar een iMac en heb daar echt geen seconde spijt van gehad.
Oh, ja gut, welke heb ik gekozen. De meeste luxe 21 inch versie volgens mij. Met een fusiondrive en de leukste videokaart. Volgens meneer moet ik met deze heel wat jaartjes vooruit kunnen.

Ik heb zoooooo zin in een fatsoenlijk beeldscherm en dat mijn scherm en toetsenbord niet meer aan elkaar vast zitten.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3317930
Kaela schreef:Oh, ja gut, welke heb ik gekozen. De meeste luxe 21 inch versie volgens mij. Met een fusiondrive en de leukste videokaart. Volgens meneer moet ik met deze heel wat jaartjes vooruit kunnen.

Ik heb zoooooo zin in een fatsoenlijk beeldscherm en dat mijn scherm en toetsenbord niet meer aan elkaar vast zitten.
En lekker swipen met je muis.
Mijn iMac is 8 jaar oud, heb er wel geheugen bij geprikt en een andere, grotere schijf in geplaatst maar ik ben er nog steeds heel blij mee.
Hoewel ik in Photoshop geen 3D dingen meer kan maken, maar dat is geen reden om een andere te kopen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3318016
eelke schreef:Is dat zo'n verschil ja?
Afbeelding

Zoveel helderder, scherper, de kleuren zijn veel meer realistisch. En het scherm is een half keer zo groot.

Willen de Imac mensen mij alleen verklappen hoe ik de rechter muisknop functie bij de mac doe? Ik doe altijd via facebook fotos plaatsen en dan doe ik op de foto rechtermuisklik zodat ik de optie "afbeeldingslocatie kopieren" kiezen kan. Hoe werkt dat met de apple muis?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door