Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3322364
De 2e vind ik gaaf met die schaduw.

Ik zou wel, als je zo een serie laat zien, proberen de witbalans gelijk te houden. Vind ze ook wel wat blauw, maar misschien is dat de bedoeling.
Door M@rina
#3322459
KarenH schreef:De 2e vind ik gaaf met die schaduw.

Ik zou wel, als je zo een serie laat zien, proberen de witbalans gelijk te houden. Vind ze ook wel wat blauw, maar misschien is dat de bedoeling.
De witbalans was ook niet gelijk, de eerste heb ik vorige week gemaakt met een zonnetje door het raam, je ziet ook de weerkaatsing van het raam in de bellen, de tweede dezelfde middag maar zonder zon. De laatste heb ik gisteren gemaakt met kunstlicht.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3322512
M@rina schreef:De witbalans was ook niet gelijk, de eerste heb ik vorige week gemaakt met een zonnetje door het raam, je ziet ook de weerkaatsing van het raam in de bellen, de tweede dezelfde middag maar zonder zon. De laatste heb ik gisteren gemaakt met kunstlicht.
Oké, dat verklaard het verschil dus.
Door M@rina
#3323424
Voor een opdracht kerstsfeer ben ik weer lekker bezig geweest, heerlijk middagje puzzelen en fröbelen
Bijlagen
_DSC2725.jpg verkleind.jpg
_DSC2725.jpg verkleind.jpg (505.6 KiB) 2053 keer bekeken
_DSC2696.1.jpg verkleind.jpg
_DSC2696.1.jpg verkleind.jpg (471.48 KiB) 2053 keer bekeken
_DSC2778.jpg verkleind.jpg
_DSC2778.jpg verkleind.jpg (377.92 KiB) 2053 keer bekeken
Door M@rina
#3323431
en nog een paar
Bijlagen
_DSC2699.jpg verkleind.jpg
_DSC2699.jpg verkleind.jpg (503.76 KiB) 2038 keer bekeken
_DSC2774.jpg verkleind.jpg
_DSC2774.jpg verkleind.jpg (509.03 KiB) 2038 keer bekeken
_DSC2819.jpg verkleind.jpg
_DSC2819.jpg verkleind.jpg (307.67 KiB) 2038 keer bekeken
Door M@rina
#3323453
Angelique schreef:Ik vind die laatste wel cool :cool:
Die vind ik zelf ook het mooist. jammer alleen dat het puntje rechts er niet helemaal op staat.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323455
M@rina schreef:Die vind ik zelf ook het mooist. jammer alleen dat het puntje rechts er niet helemaal op staat.

Ja, maar dat doet niet echt afbreuk.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3326151
Een nieuw jaar, een nieuw project.
52 Weeks of Iggy. Elke week een foto maken van je hond, dat vraagt op gegeven moment echt wel wat van je creativiteit.
Tenzij je genoegen neemt met doorsnee kiekjes, maar dat is niet mijn insteek.

Hier is de 1e: (niet dat ik jullie ga vervelen met 52 foto's van hem hoor ;) )

Afbeelding1/52 Happy New Year by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326155
KarenH schreef:Een nieuw jaar, een nieuw project.
52 Weeks of Iggy. Elke week een foto maken van je hond, dat vraagt op gegeven moment echt wel wat van je creativiteit.
Tenzij je genoegen neemt met doorsnee kiekjes, maar dat is niet mijn insteek.

Hier is de 1e: (niet dat ik jullie ga vervelen met 52 foto's van hem hoor ;) )
:'( :'( :'( :'( :'(

Van mij mag je hoor! De eerste is al kei leuk!

Duimen jullie komende maandag voor een beetje aardig weer? In de zin van niet zo'n stikdonkere dag zoals we de laatste tijd zo vaak hebben. Dan ga ik namelijk mijn vrije dag in de orchideeënhoeve doorbrengen en mijn geheugenkaartjes weer eens ouderwets vol klikken!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3326156
Kaela schreef::'( :'( :'( :'( :'(

Van mij mag je hoor! De eerste is al kei leuk!

Duimen jullie komende maandag voor een beetje aardig weer? In de zin van niet zo'n stikdonkere dag zoals we de laatste tijd zo vaak hebben. Dan ga ik namelijk mijn vrije dag in de orchideeënhoeve doorbrengen en mijn geheugenkaartjes weer eens ouderwets vol klikken!
Dank je wel.

Voor buiten fotograferen is inderdaad een beetje licht wel handig. Heb je niet een flitser draadloos met softbox? Ik weet dat het gedoe is, maar het kan je net wat meer licht geven.
En anders gewoon wat orchideeën meesmokkelen en in de studio fotograferen ;)
Laatst gewijzigd door KarenH op di 02 jan 2018, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3326161
KarenH schreef:Dank je wel.

Voor buiten fotograferen is inderdaad een beetje licht wel handig. Heb je niet een flitser draadloos met softbox? Ik weet dat het gedoe is, maar het kan je net wat meer licht geven.
En anders gewoon wat orchideeën meesmokkelen en in de studio fotograferen ;)
Ik ga voor de vlindertuin ;)

Overigens heb ik sinds kort zelfs 2 reportageflitsers die ik draadloos op kan stellen! Was een heel gepuzzel, maar werkt hartstikke leuk als je het eenmaal door hebt. Ik heb er 1 softboxje bij, ga nog even een tweede aanschaffen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door