Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3348142
Wow PoP, dat staat mooi! Snap dat je daar heel wijs mee bent! Gaaf Lazy Garfield, om je foto zo mooi aan de muur te zien hangen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3348226
Wij zijn er ook super blij mee.
Het geeft een soort rust die heel fijn is in de slaapkamer.

Vincent zei spontaan : kaka toen hij hem zag, en dat wil zeggen Eend. Kwaak kwaak dus, eend. :biggrin2:
Dat eendje vind hij dus duidelijk het leukst. ;D
Ik vind het best bijzonder dat hij dat meteen opmerkte en ook wist dat het een eend was, zo in silhouette en met reflectie.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3348281
pearlsofpassion schreef:Wij zijn er ook super blij mee.
Het geeft een soort rust die heel fijn is in de slaapkamer.

Vincent zei spontaan : kaka toen hij hem zag, en dat wil zeggen Eend. Kwaak kwaak dus, eend. :biggrin2:
Dat eendje vind hij dus duidelijk het leukst. ;D
Ik vind het best bijzonder dat hij dat meteen opmerkte en ook wist dat het een eend was, zo in silhouette en met reflectie.
Maarreee......Vincent heeft gelijk hoor! Dat eendje maakt de foto af!!
Gebruikersavatar
Door joel
#3349555
DF20A84E-5984-4BC8-BED6-B627F0C8D84D.jpeg
DF20A84E-5984-4BC8-BED6-B627F0C8D84D.jpeg (1.88 MiB) 2200 keer bekeken
Ff snel met de tel, maar ik moest zo denken aan de lion king met Timon en die dikke rupsen ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350206
Angelique schreef:Vanavond gezellig maantje schieten...nog meer hier die gewapend met camera en statief aan de gang gaan?
Statief moet ik vanavond even goed om denken om mee te nemen, maar de camera staat klaar!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3350228
Kaela schreef:Statief moet ik vanavond even goed om denken om mee te nemen, maar de camera staat klaar!

Hoe wilde jij dat gaan doen zonder statief?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350229
Angelique schreef:Hoe wilde jij dat gaan doen zonder statief?
Uit de hand. Ik heb nogal een allergie voor het statief moet ik bekennen. En soms lukt het uit de hand, soms niet...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door