Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3343464
Kim_S schreef:Oooooh er was een Wetterhoun!!!
Dat gaat me met Atz echt nooit lukken zo ;D

Mooie foto's!
Thanx!

En als je genoeg hoopers neerzet loopt ie er vanzelf een keer doorheen ;D. En als ik dan een foto maak, lijkt het net alsof ie het kan!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3343467
Kaela schreef:Thanx!

En als je genoeg hoopers neerzet loopt ie er vanzelf een keer doorheen ;D. En als ik dan een foto maak, lijkt het net alsof ie het kan!
Deal :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3343512
Lazy Garfield schreef:Eenzaam bankje aan het Veluwemeer, wie wil hier nu niet zitten?

DSC_0020-2.jpg
Wanneer je het hebt over perfectionisme vind ik aan de linkerkant te weinig water boven het bankje ;)
Dan komt in mijn ogen die eenzaamheid nog mooier over.
Neemt niet weg dat het mooie foto is.

Kuikentjes vind ik ook erg leuk, juist ook doordat ze mooi naast elkaar staan in verschillende kleuren :)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3343567
dinky89 schreef:Wanneer je het hebt over perfectionisme vind ik aan de linkerkant te weinig water boven het bankje ;)
Dan komt in mijn ogen die eenzaamheid nog mooier over.
Neemt niet weg dat het mooie foto is.

Kuikentjes vind ik ook erg leuk, juist ook doordat ze mooi naast elkaar staan in verschillende kleuren :)
Ik denk dat je gelijk hebt, dat was nog mooier geweest. Het is hier niet ver vandaan dus ga eerdaags nog wel een keer.
Maar bedankt voor je compliment!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3343692
Ik plaats hierbij de foto van de steiger nogmaals. De foto is nu zonder ruis maar wel wat donkerder. Er bleek doordat ik de schaduwen te ver had opgehaald om het gras wat groener te krijgen erg veel ruis en blauw in de foto te zitten. Op internet is het best acceptabel maar als je hem gaat uitvergroten dan zie jet het heel erg.
Valerie (pearlsofpassion) jullie wel bekend heeft de foto besteld bij werk aan de muur https://www.werkaandemuur.nl/index/shop ... shop/30203 op canvas in een formaat van maar liefst 105 x60 cm!!

Ik kreeg net bericht dat ze hem binnengekregen heeft en is er heel erg blij mee.
Toch wel erg leuk dat je zoveel waardering voor een foto krijgt toch?
felaliaanse versie horizon rechtgezet en panorama.jpg
felaliaanse versie horizon rechtgezet en panorama.jpg (1.1 MiB) 3747 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3344242
Lazy Garfield schreef:Ik plaats hierbij de foto van de steiger nogmaals. De foto is nu zonder ruis maar wel wat donkerder. Er bleek doordat ik de schaduwen te ver had opgehaald om het gras wat groener te krijgen erg veel ruis en blauw in de foto te zitten. Op internet is het best acceptabel maar als je hem gaat uitvergroten dan zie jet het heel erg.
Valerie (pearlsofpassion) jullie wel bekend heeft de foto besteld bij werk aan de muur https://www.werkaandemuur.nl/index/shop ... shop/30203 op canvas in een formaat van maar liefst 105 x60 cm!!

Ik kreeg net bericht dat ze hem binnengekregen heeft en is er heel erg blij mee.
Toch wel erg leuk dat je zoveel waardering voor een foto krijgt toch?

felaliaanse versie horizon rechtgezet en panorama.jpg

Dat is altijd leuk inderdaad. Gefeliciteerd met je verkoop.
Door zurca
#3344251
KarenH schreef:1 op 1 workshop actiefotografie bij Ron Baltus gedaan, was weer erg leuk.
Fijne vent, veel geduld en neemt overal de tijd voor.

Knappe Sem:
Wauw!!
Vooral die laatste foto....WAUW :)
Door Lizzy
#3344325
KarenH schreef:1 op 1 workshop actiefotografie bij Ron Baltus gedaan, was weer erg leuk.
Fijne vent, veel geduld en neemt overal de tijd voor.

Knappe Sem:

AfbeeldingJumping by Pr1mo Fotografie, on Flickr

AfbeeldingGo for it by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een geweldige actie-foto's :smitten:. Ik vind die 2de ook echt geweldig!!!!!!! Leuk zeg, zo'n workshop! Leer je er veel?
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3344328
Lizzy schreef:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat een geweldige actie-foto's :smitten:. Ik vind die 2de ook echt geweldig!!!!!!! Leuk zeg, zo'n workshop! Leer je er veel?
Dank je wel.

Het ligt natuurlijk aan je niveau en wat je wilt leren, maar bij zo'n 1 op 1 workshop wordt het gewoon helemaal op jou toegesneden.
Hoe de techniek toe te passen, tips en trucs, wat jij maar wilt.
Inmiddels heb ik al een aantal workshops bij hem gevolgd en heb veel van hem geleerd.
Dan is het gewoon zaak om dat op jezelf toe te passen maar niet een kopie van iemand te worden.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344342
Geweldige foto's Karen! Dat is een top workshop geweest zo te zien en horen. Zo leuk om op jou niveau begeleid te worden en geholpen om beter te worden.

Lazy, ik had helemaal over je post heen gezien, wat ontzettend gaaf dat PoP jou foto heeft uitgekozen voor zo'n flink formaat! Dat is toch het leukste van fotograferen, als je werk gezien wordt en als mensen daar blij van worden!
Door Elvira
#3344355
Afbeelding

Moet toch het gras eens maaien ;) Foto is van heel dichtbij genomen, er zat een verkeerde lens op de camera en ik was bang dat hij weg zou zijn als ik die ging wisselen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door