Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3357037
Echt mooie foto's "Kaela", ik hou daar ook van....dat "vage" in een foto. Het voegt, vind ik, sfeer toe en maakt een foto eerder "apart" dan "registrerend" zeg maar.
Enne...die gekke bekken parade :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357126
M@rina schreef:Gaaf die vlinderfoto's ! Ik ben vorig jaar voor een workshop naar de orchiedeenhoeve geweest en heb toentertijd deze foto gemaakt.
Mooi!

Jij hebt denk ik geflitst? Dat vind ik zelf altijd weer iets minder mooi. Maar dat is net zo goed weer smaak. Hij is wel ragscherp, ook al hou ik van wazig, ik vind het zo ragscherp ook heel erg mooi!
Door M@rina
#3357190
Kaela schreef:Mooi!

Jij hebt denk ik geflitst? Dat vind ik zelf altijd weer iets minder mooi. Maar dat is net zo goed weer smaak. Hij is wel ragscherp, ook al hou ik van wazig, ik vind het zo ragscherp ook heel erg mooi!
Nope, ik heb niet geflitst. Dee foto is gemaakt in de popkamer naast de vlindertuin. er was daar wel behoorlijk veel tl licht.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357199
M@rina schreef:Nope, ik heb niet geflitst. Dee foto is gemaakt in de popkamer naast de vlindertuin. er was daar wel behoorlijk veel tl licht.
Oh wat grappig. Dat zie je bij zo'n glasvlinder natuurlijk super snel!

Ik ging vanmorgen even voorbereiden op de fotoshoots van komend weekend (drie stuks, zin in!) en Otje wilde zomaar even meewerken. Handig, aangezien de pups die ik morgen ga fotograferen zwart zijn en qua formaat niet veel zullen schelen! En gewoon blij met een mooie foto van Otje, ze doet er normaal alles aan om slecht op de foto te komen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357369
Drie shoots verder is het weekend voorbij. Het was wel wat veel van het goede ;D , maar waarom zou ik nee zeggen tegen zulke leuke opdrachten!

Hier een foto van vandaag. We hebben met Holi-poeder gewerkt. Was niet een onverdeeld succes, het is tussen de 1500 foto's zoeken naar een geslaagde. De paarden vonden het spannend en het mooi gooien van het poeder was ook nog een kunst op zich. Maar de gelukstreffers waren wel de moeite waard en ik heb van alle paarden ook eerst naturel foto's gemaakt.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3357383
Kaela schreef:Drie shoots verder is het weekend voorbij. Het was wel wat veel van het goede ;D , maar waarom zou ik nee zeggen tegen zulke leuke opdrachten!

Hier een foto van vandaag. We hebben met Holi-poeder gewerkt. Was niet een onverdeeld succes, het is tussen de 1500 foto's zoeken naar een geslaagde. De paarden vonden het spannend en het mooi gooien van het poeder was ook nog een kunst op zich. Maar de gelukstreffers waren wel de moeite waard en ik heb van alle paarden ook eerst naturel foto's gemaakt.

Afbeelding
Wow!! Een superplaat Karin!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357386
Thanx!

Soms maak ik foto's dat ik er naar kijk en denk "wow heb ik die gemaakt?!" en daar is dit er ook wel eentje van. Die geven wel een kick!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3357435
Kaela schreef:Thanx!

Soms maak ik foto's dat ik er naar kijk en denk "wow heb ik die gemaakt?!" en daar is dit er ook wel eentje van. Die geven wel een kick!
Die zou ik laten afdrukken voor aan de muur!! :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3357443
Kaela schreef:Thanx!

Soms maak ik foto's dat ik er naar kijk en denk "wow heb ik die gemaakt?!" en daar is dit er ook wel eentje van. Die geven wel een kick!
Ik doe niet aan fotograferen, maar ik heb dat 1 keer gehad. Met de foto in m'n avatar.. Voor mijn doen is die erg mooi. ::)
Luis lag nogal fotogeniek en ik nam gewoon een foto, maar toen ging ik per toeval een beetje anders zitten waardoor het licht heel bijzonder viel en heel oranje kleurde. Prachtig effect, vind ik zelf.
Voor de avatar heb ik hem moeten bijknippen, de oorspronkelijke foto vind ik van compositie nog mooier. Maar die staat ergens waar ik niet zomaar bij kan, dus kan ik hier niet even posten.
Door Siberienne
#3357454
pearlsofpassion schreef:Ik doe niet aan fotograferen, maar ik heb dat 1 keer gehad. Met de foto in m'n avatar.. Voor mijn doen is die erg mooi. ::)
Luis lag nogal fotogeniek en ik nam gewoon een foto, maar toen ging ik per toeval een beetje anders zitten waardoor het licht heel bijzonder viel en heel oranje kleurde. Prachtig effect, vind ik zelf.
Voor de avatar heb ik hem moeten bijknippen, de oorspronkelijke foto vind ik van compositie nog mooier. Maar die staat ergens waar ik niet zomaar bij kan, dus kan ik hier niet even posten.

Ja ik had met een foto van Spot, op vakantie, hij hangt in de kamer alleen heb ik de blaadjes rechts er juist af gesneden, daarmee werd hij nog mooier.
ACE34AEE-5A1F-4D19-BF0E-D1FD2591315A.jpeg
ACE34AEE-5A1F-4D19-BF0E-D1FD2591315A.jpeg (212.76 KiB) 2215 keer bekeken


Die foto van jou is heel bijzonder Karin, mooi hoor!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3357457
Siberienne schreef:Wel nog eens opzoeken PoP, ben heel benieuwd ;)
Je kan altijd op m'n naam klikken, dan kan je m'n avatar al iets groter zien. Jullie zien die toch hé?

Heel fijne foto van jou ook! Spot lijkt ook zo verstandig daar. ;D
Ik begrijp dat die in de kamer hangt, fijne sfeer, vind ik.

Bij mij was het minder een lucky shot. Luis lag nl te slapen. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door