Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3357523
pearlsofpassion schreef:Je kan altijd op m'n naam klikken, dan kan je m'n avatar al iets groter zien. Jullie zien die toch hé?

Heel fijne foto van jou ook! Spot lijkt ook zo verstandig daar. ;D
Ik begrijp dat die in de kamer hangt, fijne sfeer, vind ik.

Bij mij was het minder een lucky shot. Luis lag nl te slapen. ::)
Ik krijg hem op de tablet niet groter in beeld maar is wel heel mooi

Spot zat bij ons vakantie huis de bosrand af te snuiven, dus ik had wel tijd. Kan ‘ie heel lang volhouden, uuuuuuuren. En moe dat ze dan ‘s avonds zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3357801
Net het trouwalbum afgeleverd. Ik vond het zo gaaf om het album te mogen maken en er bij te zijn terwijl ze het voor de eerste keer doorkijken. Het voelt nu echt heel erg compleet en af. En doordat ik hun reactie heb gezien, weet ik ook zeker dat ik tevreden klanten heb.

Nu weer even landen en gewoon naar kantoor ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3358778
Ben je weer veilig geland Kaela? ;)

Ik ben inmiddels bezig om mijn nieuwe toestel te ontdekken, de canon eos M100.
Heb nog lang niet alles ontdekt maar vind het wel een fijn toestelletje doordat hij handzamer is dan spiegelreflex. Vind deze foto best een leuk begin :)
IMG_0023.JPG
IMG_0023.JPG (8.42 MiB) 2320 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358783
Zeker een leuk begin Dinky! Veel plezier met je nieuwe toestel gewenst!

Ik ben wel weer geland j. Maar heb alweer iets leuks in de planning. Ik ben gevraagd om 18 november de ReTrail speurdag te komen fotograferen. ReTrail is een stichting die asielhonden praktijkspeurlessen aanbied, om hun leven aangenamer te maken, stress (en daardoor komend probleemgedrag) te verminderen en ze leuk in het zonnetje te zetten om ze beter plaatsbaar te maken. Ik vind het dus enorm leuk om deze dag te mogen gaan fotograferen!
Door Dreetje
#3358793
Af en toe komt er nog wel eens wat leuks uit m'n camera
45042848_1889752037726961_7763428540304850944_o.jpg
45042848_1889752037726961_7763428540304850944_o.jpg (87.6 KiB) 2279 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door joel
#3358835
Kaela schreef:Drie shoots verder is het weekend voorbij. Het was wel wat veel van het goede ;D , maar waarom zou ik nee zeggen tegen zulke leuke opdrachten!

Hier een foto van vandaag. We hebben met Holi-poeder gewerkt. Was niet een onverdeeld succes, het is tussen de 1500 foto's zoeken naar een geslaagde. De paarden vonden het spannend en het mooi gooien van het poeder was ook nog een kunst op zich. Maar de gelukstreffers waren wel de moeite waard en ik heb van alle paarden ook eerst naturel foto's gemaakt.

Afbeelding
Ik lees met vlagen de topic's door maar zie deze nu pas
wow, echt super foto!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358863
joel schreef:Ik lees met vlagen de topic's door maar zie deze nu pas
wow, echt super foto!!
Dank je :)

De foto's van jou pracht stel in het foto van de dag topic zijn ook heel erg mooi! Leuk ze weer eens voorbij te zien komen!
Gebruikersavatar
Door joel
#3358895
Kaela schreef:Dank je :)

De foto's van jou pracht stel in het foto van de dag topic zijn ook heel erg mooi! Leuk ze weer eens voorbij te zien komen!
Dank je, we zijn nogal druk geweest en dan schieten de foto’s er even bij in, maar gelukkig was daar een korte vakantie :)
Door M@rina
#3361544
Ik ga mezelf verwennen.

Ik heb belachelijk veel overuren staan en ik ga daar een deel van inleveren en dan deze nieuwe lens kopen (even wachten tot mijn salaris uitbetaald wordt) en dan in januari/februari een workshop vossenfotografie o.i.d doen:
Sigma 100-400mm f/5-6.3 dg os hsm contemporary:
Bijlagen
sigma100-400.jpg
sigma100-400.jpg (744.75 KiB) 1976 keer bekeken
Sigma 100-400.1.jpg
Sigma 100-400.1.jpg (12.57 KiB) 1976 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3361545
M@rina schreef:Ik ga mezelf verwennen.

Ik heb belachelijk veel overuren staan en ik ga daar een deel van inleveren en dan deze nieuwe lens kopen (even wachten tot mijn salaris uitbetaald wordt) en dan in januari/februari een workshop vossenfotografie o.i.d doen:
Sigma 100-400mm f/5-6.3 dg os hsm contemporary:
Zooooooo, er zijn vervelendere dingen om voor over te werken! Groot gelijk dat je jezelf er mee gaat verwennen!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3361577
M@rina schreef:Ik ga mezelf verwennen.

Ik heb belachelijk veel overuren staan en ik ga daar een deel van inleveren en dan deze nieuwe lens kopen (even wachten tot mijn salaris uitbetaald wordt) en dan in januari/februari een workshop vossenfotografie o.i.d doen:
Sigma 100-400mm f/5-6.3 dg os hsm contemporary:
Leuk!!! Gelijk een spierballenworkshop erbij? ;)

Ik heb pas de Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM | Sports gekocht, niet normaal wat dat ding weegt, daar heb je minstens een monopod bij nodig.
Wennen ook wel, want op 600 mm ben je gewoon gelijk je onderwerp al weer kwijt. Helaas niet veel tijd gehad om er mee te spelen.
Door M@rina
#3361598
KarenH schreef:Leuk!!! Gelijk een spierballenworkshop erbij? ;)

Ik heb pas de Sigma 150-600mm F5-6.3 DG OS HSM | Sports gekocht, niet normaal wat dat ding weegt, daar heb je minstens een monopod bij nodig.
Wennen ook wel, want op 600 mm ben je gewoon gelijk je onderwerp al weer kwijt. Helaas niet veel tijd gehad om er mee te spelen.

In alle reviews die ik gelezen heb over de sigma 100-400 lees je dat hij verhoudingsgewijs erg licht is, ik wil wel een monopod erbij maar hij weegt "maar" 1,1 kg en ik heb een Nikon D7500, dart is een APS-c cropcamera vmet een vergroting 1,5 dus is deze lens op mijn camera 150-600mm.

Daarnaast heb ik een 18-200mm die dus tot 300 mm komt op mijn camera. Die vossenworkshop staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar mijn huidigi lens is net niet afdoende.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door