Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3368459
Mooie fotoś weer hier!

Marina, die laatste foto uit je eerste post, die 2 sneeuwklokjes die boven de andere uitkomen, vind ik erg mooi!
De bosanemoontjes....ze zijn/komen er dus weer aan.... Geweldig bloempje om te fotograferen vind ik. Zal ook eens opzoek gaan naar ze :)
Door M@rina
#3368508
zurca schreef:Mooie fotoś weer hier!

Marina, die laatste foto uit je eerste post, die 2 sneeuwklokjes die boven de andere uitkomen, vind ik erg mooi!
De bosanemoontjes....ze zijn/komen er dus weer aan.... Geweldig bloempje om te fotograferen vind ik. Zal ook eens opzoek gaan naar ze :)
Dank je wel! De bosanemoontjes waren nog schaars hoor, 't was echt zoeken tussen alle sneeuwklokjes.
Door zurca
#3368948
Wat ontzettend gaaf zeg :o
Het is ook echt een prachtige foto, en dan zo groot aan de muur.... de eigenaar/eigenaresse zal er meer dan blij mee zijn kan ik mij zo voorstellen :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3369087
Siberienne schreef:Geeft trouwens ook nieuwe betekenis aan dat nummer ‘Er staat een paard in de gang’ :biggrin2:
Ik zat er op te wachten! Je bent de eerste pas die het zegt ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3369152
Ik heb weer een nieuwe gadget. Een paar kilo camera om mijn nek werd wat te veel en onhandig, dus ik heb een mooie riem gekocht.

Nu ben ik Lara Croft, voor al uw momenten waarop u wilt schieten ;D
863C36F1-CA5F-47D4-A534-9AEA23D7F3B6.jpeg
863C36F1-CA5F-47D4-A534-9AEA23D7F3B6.jpeg (1.15 MiB) 2034 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door