Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3361612
M@rina schreef:In alle reviews die ik gelezen heb over de sigma 100-400 lees je dat hij verhoudingsgewijs erg licht is, ik wil wel een monopod erbij maar hij weegt "maar" 1,1 kg en ik heb een Nikon D7500, dart is een APS-c cropcamera vmet een vergroting 1,5 dus is deze lens op mijn camera 150-600mm.

Daarnaast heb ik een 18-200mm die dus tot 300 mm komt op mijn camera. Die vossenworkshop staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar mijn huidigi lens is net niet afdoende.
Oh, dat valt nog wel mee dan.
Door M@rina
#3362527
M@rina schreef:Ik ga mezelf verwennen.

Ik heb belachelijk veel overuren staan en ik ga daar een deel van inleveren en dan deze nieuwe lens kopen (even wachten tot mijn salaris uitbetaald wordt) en dan in januari/februari een workshop vossenfotografie o.i.d doen:
Sigma 100-400mm f/5-6.3 dg os hsm contemporary:
Ik ben vanmiddag een fotowinkel binnen gelopen en heb hem in mijn handen gehad...GAAF!!
Door M@rina
#3364134
Eindelijk mijn nieuwe lens kunnen uitproberen, uit de hand genomen en voor de 1e keer best tevreden!
Bijlagen
_DSC4451.jpg
_DSC4451.jpg (483.69 KiB) 2256 keer bekeken
_DSC4452.jpg
_DSC4452.jpg (658.18 KiB) 2256 keer bekeken
_DSC4453.jpg
_DSC4453.jpg (587.38 KiB) 2256 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door sam28
#3364150
Wat een mooie foto's staan hier!!

Ik kreeg een mail van Photobucket dat het een betaalde service gaat worden. En dan niet een paar euro maar gewoon een heel erg groot bedrag. :-X :-X :o :o
Ik heb al mn foto's er 1 voor 1 afgehaald, (*&-werk!!, en mn account opgezegd.

Wel kwam ik hele leuke puppenfoto's tegen van ziva. :smitten: :smitten: :smitten:

Ik dacht, ik zet een leuke foto neer maar ik heb alle werk voor niks gedaan, ik krijg ze niet geopend. :'( :'( :'( :'(
Ik kan nog 24u mn account terughalen, dat ga ik geloof ik maar even snel doen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3364152
Ze staan toch op je pc? Of krijg je ze daar niet op open? Staan ze dan niet ergens anders in een ander format of zo? Of ergens in de cloud?

Want op BP kan je gewoon rechtstreeks van je schijf op je pc of telefoon uploaden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3364175
Nou, de meeste foto's zijn zo oud dat ze kwijt zijn maar daar dus niet. Ik heb ze nu op mn telefoon opgeslagen.. Ik ben dus 2x door bijna 700 foto's gegaan. :-X
Vervelend is dat op sommige foto's een watermerk zit, wel op de app op mn telefoon maar niet op internet.
Door zurca
#3364182
M@rina schreef:Eindelijk mijn nieuwe lens kunnen uitproberen, uit de hand genomen en voor de 1e keer best tevreden!
Mooi scherp en mooie kleuren!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364191
Heel mooi Marina! Super moeilijk met zo'n kleine meeuw die zo snel vliegt. En dan zo scherp en met zulke mooie kleuren! Dat is een lens om blij mee te zijn!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364314
Ik vind het idee van "Best Nine" erg leuk. Dus ik heb er 2 gemaakt. Eentje uit mijn prive collectie en eentje uit mijn zakelijke collectie. Alleen die van mijn prive is een Best Eight, want ik wilde horizontale en verticale foto's en dan paste het niet meer ;D .

Doen jullie mee?

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3364415
Ik weet niet of ik dit de beste 9 vind, maar heb er zoveel gemaakt...moest een keuze maken.
iggy2018.jpg
iggy2018.jpg (1.27 MiB) 2059 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364418
KarenH schreef:Ik weet niet of ik dit de beste 9 vind, maar heb er zoveel gemaakt...moest een keuze maken.

iggy2018.jpg
Het zijn in ieder geval onmogelijk de slechtste! Super leuke en mooie collectie!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3364453
Kaela schreef:Het zijn in ieder geval onmogelijk de slechtste! Super leuke en mooie collectie!
Dank je wel.

Waar heb je je collage gemaakt, in LR of Photoshop?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3364454
KarenH schreef:Dank je wel.

Waar heb je je collage gemaakt, in LR of Photoshop?
Photoshop, zou in Lightroom niet weten hoe het moest.

Ik heb dit jaar weer een goed fotografie voornemen. Vorig jaar ben ik al snel met de challenge opgehouden. Het was veel te groot en annoniem, verder dan een incidenteel “mooi” kwamen er geen reachties. Ik had toch een bepaalde leercurve verwacht.

Dit jaar ben ik lid geworden van een betaalde community. Met elke twee weken een opdracht en van elke opdracht worden een paar fotos uitgekozen en uitgebreid besproken. Ik ben erg benieuwd wat dit gaat brengen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door