Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3344361
Elvira schreef:
Moet toch het gras eens maaien ;) Foto is van heel dichtbij genomen, er zat een verkeerde lens op de camera en ik was bang dat hij weg zou zijn als ik die ging wisselen.
Juist leuk zo in het iets hogere gras! Mooi! En beter een foto met een verkeerde lens dan geen! Ze zijn inderdaad zomaar weg!

Ik was gisteren een beetje blond. Ik heb voor het eerst zonnedauw in het wild gezien. Nou, dat loopt niet weg, dus geen probleem zou je denken. Ik zou nog even terug lopen voor een foto met de juiste lens. Zit ik in de auto, denk ik, hm... ik ben iets vergeten :doh:
Door Lizzy
#3344372
KarenH schreef:Dank je wel.

Het ligt natuurlijk aan je niveau en wat je wilt leren, maar bij zo'n 1 op 1 workshop wordt het gewoon helemaal op jou toegesneden.
Hoe de techniek toe te passen, tips en trucs, wat jij maar wilt.
Inmiddels heb ik al een aantal workshops bij hem gevolgd en heb veel van hem geleerd.
Dan is het gewoon zaak om dat op jezelf toe te passen maar niet een kopie van iemand te worden.
Bedankt voor je uitleg. Klinkt super. En ja, ik denk dat het ook belangrijk is om jezelf te zijn en te blijven want anders worden het allemaal van die eenheidsworsten, de foto's. Maar volgens mij is jou dat helemaal toevertrouwt!
Door charmed
#3344416
Soms heb ik het gevoel dat ik in de tropen woon
IMG_2589.jpg
IMG_2589.jpg (1.3 MiB) 1980 keer bekeken
IMG_2539.jpg
IMG_2539.jpg (1.23 MiB) 1980 keer bekeken
IMG_2607_zon.jpg
IMG_2607_zon.jpg (1.42 MiB) 1980 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3344419
eelke schreef:Ja, lief kikkertje. Hij kijkt alsof ie serieus de hele wereld even overdenkt.

Hoe zou jij kijken als er een spin tussen je ogen zit :biggrin2:

Goeie foto Elvira!
Door eelke
#3344425
Angelique schreef:Hoe zou jij kijken als er een spin tussen je ogen zit :biggrin2:

Goeie foto Elvira!
Niet eens gezien ;D dan zit ik er echt niet zo bij ::)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3344752
Help!! :-[ Mijn papa is bijna jarig. Hij heeft een camera, een; Panasonic FZ-82 :???: Nou is hij op zoek naar een uv-filter en heeft een link gestuurd met diverse opties, namelijk; https://tweakers.net/categorie/677/filt ... lBat7jlnL8
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over welke ik het beste kan aanschaffen voor hem? Ik weet er echt heulemaal niks van :-\ En wil wel graag iets kopen waar hij ook echt wat aan heeft.....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3344762
Inge en Bono schreef:Help!! :-[ Mijn papa is bijna jarig. Hij heeft een camera, een; Panasonic FZ-82 :???: Nou is hij op zoek naar een uv-filter en heeft een link gestuurd met diverse opties, namelijk; https://tweakers.net/categorie/677/filt ... lBat7jlnL8
Iemand die iets zinnigs kan zeggen over welke ik het beste kan aanschaffen voor hem? Ik weet er echt heulemaal niks van :-\ En wil wel graag iets kopen waar hij ook echt wat aan heeft.....
Dan maar geen uvfilter, die hebben echt weinig nut en is meestal ten opzichte van het lensglas maar een geodkoop stukje glas wat ten koste gaat van je beeldkwaliteit. Laat die dan ter bescherming van het goeie glas een goede zonnekap op de lens zetten.
Gebruikersavatar
Door joel
#3346069
Yuma’s ‘schoolfoto’
(hij kijkt alsof hij de man van ‘t huis is nu hij op 3 poten kan plassen ;D)
Bijlagen
C70371EB-1146-41BA-AC7C-3BB93C303AA0.jpeg
C70371EB-1146-41BA-AC7C-3BB93C303AA0.jpeg (319.1 KiB) 1828 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door