Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3331688
Mijn mooiste foto's van het moment heb ik eindelijk (zo goed als) hangen.
20180211_182133.jpg
20180211_182133.jpg (3.05 MiB) 1900 keer bekeken
Aan de linkerkant komen er nog een aantal zodat het een fotowand wordt van ruim 2 meter breed. Ik ben er blij mee, nu zie ik ze tenminste i.p.v. dat ze alleen ergens op een laptop staan.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3331725
Kim_S schreef:Prachtig!!

Wie weet bij ons nog een keer een buitenshoot met mooi weer en een niet-meewerkend model? :P
Heel graag!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3331729
Cathelijn schreef:Mijn mooiste foto's van het moment heb ik eindelijk (zo goed als) hangen.

Aan de linkerkant komen er nog een aantal zodat het een fotowand wordt van ruim 2 meter breed. Ik ben er blij mee, nu zie ik ze tenminste i.p.v. dat ze alleen ergens op een laptop staan.
Heel leuk gedaan! Zeker leuk om het hangen ipv op de laptop te laten staan. En het voordeel van fotoafdrukken in lijsten vind ik ook wel dat je makkelijker nog eens kan wisselen. Ik hou wel van het speelse en strakke zoals je het opgehangen hebt, echt gaaf!
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3333022
Kaela schreef:Heel mooi Lazy!

Met een beetje mazzel heb je volgende week sfeerbeelden van schaatsers!
Ja klopt maar op het moment ben ik verslaafd aan zonsondergangen.
Heb er nog veeeel meer, haha
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334628
Lazy Garfield schreef:Ja klopt maar op het moment ben ik verslaafd aan zonsondergangen.
Heb er nog veeeel meer, haha
Toch nog schaatsers gekiekt?

Mijn week 10 fotochallenge bijdrage, de opdracht was selective color:
10_selectivecolore.jpg
10_selectivecolore.jpg (410.1 KiB) 1615 keer bekeken
Ik heb week 9 overgeslagen, vond de opdracht niet leuk en had geen tijd. Ik vond de opdracht van deze week ook lastig, want een zwart-wit foto met 1 kleur er in is aan de ene kant erg simpel en aan de andere kant alleen maar echt mooi als het iets verteld. Nou ben ik niet goed in zwart-wit omzettingen, dus dat hem ik fotoshop laten doen. Maar ik vind bij deze foto de kleur bewerking wel van toegevoegde waarde en daarom geslaagd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334879
Een paar weken terug heb ik ratjes op de foto mogen zetten. Jeetje, die zijn wel moeilijk hoor! Niet alleen omdat ze heel beweeglijk zijn, maar vooral omdat er nog zo'n lange staart achteraan komt. En het leukste is toch als die ook op de kiek staat. Ik heb veel leuks geschoten, maar dit is de absolute topper van de dag. Zonder accecoires (met is ook leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar zonder), scherp en met staart. En een snoetje om te zoen, al zal niet iedereen dat met mij eens zijn ;D

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door