Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3328230
Kaio schreef:ik heb een canos eos utility om lekker snel foto's in te laden, de oude start niet op. De nieuwe die ik gedownload heb zegt dat er al eentje draait (wat niet waar is)
in de browser van dpp kom ik ook niet op de sd kaart via het toestel
(gelukkig kan ik wel aan de SD kaart in Windows, maar vind dus ook programma's fijner)
Oww oke, dat is nou net wat ik nooit gebruik :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328262
Angelique schreef:Oww oke, dat is nou net wat ik nooit gebruik :-\
Nee, ik ook niet. Duw altijd mijn geheugenkaartje in de laptop/pv/mac en kopieer de bestanden dan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3328295
Kaela schreef:Nee, ik ook niet. Duw altijd mijn geheugenkaartje in de laptop/pv/mac en kopieer de bestanden dan.

Ik hang ,m aan een draadje en importeer dan via een fotoiets van windows. Dan staat het automatisch in oa DPP, alleen in Lightroom moet ik dan even de map synchroniseren.
Door zurca
#3328297
KarenH schreef:Aan de andere kant, mensen huren je in omdat ze jouw stijl mooi vinden.......
Precies mijn gedachten!
Met fotograferen heb je toch een eigen stijl, je eigen "handtekening". Dat zien mensen in je foto's en dat spreekt aan (of niet).

Vind het wel stoer van jullie dat jullie in opdracht werken. Ik kan het niet, geeft me teveel gestress :-[ Heb het een aantal keer geprobeert maar door de stress kan ik er niet van genieten.

Eind van de maand komt de fotoclub waar ik bij zit weer samen, eens zien of ik wat leuks uit de camera kan krijgen :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328317
Ik heb week 2 overgeslagen, dat was warme en koele kleuren combineren. Ik kon niets verzinnen, maar ik hou hem wel in gedachten voor later.

Week 3 was een makkie, thema Full Manual. Dat doe ik altijd, dus daar kan ik elke foto voor gebruiken die ik maak. Maar ja, we willen wel een beetje een leuke he, dus het is deze geworden.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3328329
Oh, die is fraai Karin.
Mooi hoe het scherp naar onscherp verloopt en de scherpte prachtig op dat oog ligt. Compositie vind ik ook prettig.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3328336
KarenH schreef:Oh, die is fraai Karin.
Mooi hoe het scherp naar onscherp verloopt en de scherpte prachtig op dat oog ligt. Compositie vind ik ook prettig.
Thanx!
Door Siberienne
#3329004
Ik vind het ook een mooie foto, je oog wordt naar het oog getrokken en zo ontmoet je je papegaai ! Knap gedaan

Voor de combi kleuren: jammer dat we niet in de buurt wonen, anders had je Shadow mogen lenen met zijn ijsblauwe en bruine oog, ik heb nog steeds geen ‘perfecte foto’ daarvan.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329007
Siberienne schreef:Ik vind het ook een mooie foto, je oog wordt naar het oog getrokken en zo ontmoet je je papegaai ! Knap gedaan

Voor de combi kleuren: jammer dat we niet in de buurt wonen, anders had je Shadow mogen lenen met zijn ijsblauwe en bruine oog, ik heb nog steeds geen ‘perfecte foto’ daarvan.

Waar woon je?
Ik zoek voor uitbreiding van mijn portfolio nog wat honden.
Husky's heb ik er nog niet in staan, dus als Brielle iets dichterbij is voor je, dan nodig ik je graag uit in mijn studio (kost uiteraard niets).
Door Siberienne
#3329008
KarenH schreef:Waar woon je?
Ik zoek voor uitbreiding van mijn portfolio nog wat honden.
Husky's heb ik er nog niet in staan, dus als Brielle iets dichterbij is voor je, dan nodig ik je graag uit in mijn studio (kost uiteraard niets).

Uhm niet echt: Venlo in de buurt

Maar spreek soms af met vriendin uit Rotterdam, dus misschien combi mogelijk.
Mocht je trouwens nog een knappe riesenschnauzer zoeken ... die heeft zij ;)
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329019
Siberienne schreef:Uhm niet echt: Venlo in de buurt

Maar spreek soms af met vriendin uit Rotterdam, dus misschien combi mogelijk.
Mocht je trouwens nog een knappe riesenschnauzer zoeken ... die heeft zij ;)
Haha, dat is idd niet echt in de. buurt.
Het zijn ook allemaal wel uithoeken ;)

Als je de pagina Pr1mo Fotografie op FB in de gaten houdt (of je vriendin)...binnenkort plaats ik weer een oproep.
Nu eerst mijn Lady en de Vagebond project gaan doen.
Door Siberienne
#3329024
KarenH schreef:Haha, dat is idd niet echt in de. buurt.
Het zijn ook allemaal wel uithoeken ;)

Als je de pagina Pr1mo Fotografie op FB in de gaten houdt (of je vriendin)...binnenkort plaats ik weer een oproep.
Nu eerst mijn Lady en de Vagebond project gaan doen.
Ik vond het wel een heel leuk aanbod want je maakt prachtige foto’s :) dat was ik nog vergeten te zeggen !
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3329030
Siberienne schreef:Ik vond het wel een heel leuk aanbod want je maakt prachtige foto’s :) dat was ik nog vergeten te zeggen !
Dank je wel :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329042
Siberienne schreef:Ik vind het ook een mooie foto, je oog wordt naar het oog getrokken en zo ontmoet je je papegaai ! Knap gedaan

Voor de combi kleuren: jammer dat we niet in de buurt wonen, anders had je Shadow mogen lenen met zijn ijsblauwe en bruine oog, ik heb nog steeds geen ‘perfecte foto’ daarvan.
Dank je!

Ja, dat had een mooie voor het thema geweest! Maar met zo'n mooi aanbod van KarenH komt er vast een mooie foto van!

Ik heb gisteren op facebook ook een portfolio oproep gedaan en een aantal hele leuke reacties op gehad. Dus ik kan de komende tijd de agenda ook weer lekker vullen!

Mijn thema voor week 4 is klaar. Gister van alles geprobeerd met Otje, lukte aan geen kanten. Vanmorgen deed ze vervolgens precies wat ik wilde en heb ik heb leuk voor elkaar gekregen. Ik kan hem alleen nog niet plaatsen, dus moet nog even wachten tot de map van week 4 aangemaakt wordt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door