Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3317075
Win ik eens wat, is het een half jaar lang Hills brok :biggrin2: !
Met de quiz welke gehouden werd op de open dag van de dierenkliniek. Ze gaan even kijken of ze wat anders kunnen regelen maar uiteraard is dit gesponsord. Ik zei al dat het geen probleem was en dat ik het dan graag aan goed doel geef. Weten jullie een goede bestemming in Nederland?
Door Lizzy
#3317104
Oh lieverd, wat LEUK en FIJN voor je :2funny: :2funny: :2funny:

Is het niet enig voor je pupkopers?

Whahahaha :2funny: :2funny: :2funny:

Ruk zeg, heb jij dit?!?!?!

Dierenambulance Den Haag en omstreken (en soort gelijke clubs) zitten te springen om dit soort dingen!
Door Jantina
#3317193
Het blijft toch de brok. Ik heb al de voedselbanken gebelt maar die doen niets voor dieren en werken er ook niet mee samen. Verder zoeken maar dan. Liefst iets lokaals want om er nou veel moeite voor te doen qua brengen heb ik ook geen zin in.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3317198
Jantina schreef:Het blijft toch de brok. Ik heb al de voedselbanken gebelt maar die doen niets voor dieren en werken er ook niet mee samen. Verder zoeken maar dan. Liefst iets lokaals want om er nou veel moeite voor te doen qua brengen heb ik ook geen zin in.
Welke plaats/regio woon je ook al weer?
Door miik
#3317237
De organisatie "wie vult mijn bak" is zeg maar de voedselbank voor huisdieren... Hierboven is de link al genoemd. Ze zitten door heel nederland.
Wat misschien een optie is om de "prijs" in 1x te laten bezorgen en die ergens te brengen. Dus niet elke maand een zak, maar alles tegelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door