Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3316426
Oh God, ben jaloers as hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat zijn ze mooooooooooooooooooooooooooi :smitten:

OK OK...... Gefeliciteerd :biggrin2:

Ja, dit is gewoon heel bijzonder.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3316631
Gaaf hoor, nu maar sparen voor een 400/500 mm ;)
Hier zie ik ze regelmatig, maar dan loop ik met de honden dus geen tijd/mogelijkheid om ze te fotograferen.
Steevast zit daar een mannetje in een camouflage tentje om ze te fotograferen en die zit daar wel een aantal uren per dag.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3316637
KarenH schreef:Gaaf hoor, nu maar sparen voor een 400/500 mm ;)
Hier zie ik ze regelmatig, maar dan loop ik met de honden dus geen tijd/mogelijkheid om ze te fotograferen.
Steevast zit daar een mannetje in een camouflage tentje om ze te fotograferen en die zit daar wel een aantal uren per dag.
Die staat vrij laag op het wensenlijstje, heb eerst andere en veel te dure wensen...

Zo'n camouflagehutje zie ik ook wel eens maar daar moet je wel geduld voor hebben. Op dit vlak heb ik dat niet zo, dus ik hou het op zulke mazzeltjes.
Ze regelmatig zien is echt gaaf. Daar hoeft ook niet een foto van om er van te kunnen genieten!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3316642
Kaela schreef:Die staat vrij laag op het wensenlijstje, heb eerst andere en veel te dure wensen...

Zo'n camouflagehutje zie ik ook wel eens maar daar moet je wel geduld voor hebben. Op dit vlak heb ik dat niet zo, dus ik hou het op zulke mazzeltjes.
Ze regelmatig zien is echt gaaf. Daar hoeft ook niet een foto van om er van te kunnen genieten!
Precies. Vooral als het zonnetje op ze schijnt.

Ik heb hier ook niet zo'n geduld voor hoor, vind het net zoiets als vissen :D Daar zou ik ook geen geduld voor hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door