Fijne dierendag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Fijne dierendag
Krijgen jullie nog iets ?
Ikke niet . Ja , ik mag naar de kapper morgen

Ikke niet . Ja , ik mag naar de kapper morgen

- Lazy Garfield
Re: Fijne dierendag
Ikke ook niet, mijn baas zorgt dat het iedere dag dierendag voor me is!
-
In tegenstelling tot heel veel andere dieren hebben onze hondjes elke dag een feestdag...dus hier extra aandacht voor "eet geen dierendag"..daar doe ik zelf dagelijks al aan mee
..maar nu doet ML daar vanavond ook heel spontaan en vol overgave aan mee "heel goed idee"..en ga ik het vegetarische Wakker Dier menu maken wat ik kreeg na aanmelding van mijn steun voor "eet geen dierendag"..
O ja..en vanochtend lag opeens Jane op bed .."dat doet ze anders nooit"..misschien vond ze dat zelf wel een passend kadootje..

O ja..en vanochtend lag opeens Jane op bed .."dat doet ze anders nooit"..misschien vond ze dat zelf wel een passend kadootje..

Laatst gewijzigd door Summerditches op Wo 04 Okt 2017, 07:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij eten vegetarisch (ik doe dat wel vaker maar VL alleen op goede vrijdag en dierendag) en Snow heeft zijn eerste les puppygym (en dat gaan we ook doen als het geen dierendag is maar misschien dat de trainster iets leuks doet). Ik ga mogelijk nog iets leuks kopen in de dierenwinkel, maar alleen vanwege die kortingsbon

-
dubbel sorry
Hier is het elke dag dierendag.
Vandaag levert SW en dan mag er wel eens een extra knabbelhap.
Vandaag levert SW en dan mag er wel eens een extra knabbelhap.
Ja hoor. We hebben net lekker 6 km door het bos gelopen, nu heeft hij een kluif (die hadden we al gekregen, maar Joep krijgt ze niet vaak ivm jeuk) en straks krijgen we eters om dierendag te vieren.
En we hebben gewoon maar de hele week vrij genomen zodat we de hele week tijd hebben om Joep te aaien en hij lekker kan uitslapen
En we hebben gewoon maar de hele week vrij genomen zodat we de hele week tijd hebben om Joep te aaien en hij lekker kan uitslapen

- -Annemarie-
Moyra was vandaag de hele dag bij de oppas; een feestje want daar zijn heel veel vriendjes! 

De vogels kregen een snoepstok. Wat lekker onzinnig is, want ik koop ongeveer 1 keer per 3 jaar een pakje en daar zitten er nou eenmaal 2 in en er lag er dus nog 1 in de kast.
Charlie deed flauw en had eerst Kaela haar eten opgegeten en liet haar daarna niet meer bij de stok. Dus heb ik een speeltje die hij doodeng vindt erbij gehangen en was de rest mooi voor Kaela. Denk dat Charlie het dus een stomme dierendag vond

Charlie deed flauw en had eerst Kaela haar eten opgegeten en liet haar daarna niet meer bij de stok. Dus heb ik een speeltje die hij doodeng vindt erbij gehangen en was de rest mooi voor Kaela. Denk dat Charlie het dus een stomme dierendag vond

- Barfplaats
- Gesponsord bericht