Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eenvandaag
#3316015
Hallo,

Mijn naam is Ellen en ik werk voor het actualiteitenprogramma EenVandaag. Op dierendag (woensdag 4 oktober) willen wij graag aandacht besteden aan verschillende diëten voor huisdieren. We zouden het heel leuk vinden als we ook iemand konden interviewen die overtuigd en en gepassioneerd zijn huisdieren (honden en katten) voedt met een bard-dieet.

Als u het leuk zou vinden om hierover te veretellen op Radio en TV stuur dan een mail naar: [email protected]
vermeldt uw telefoonnummer dan kan ik spoedig contact met u opnemen.

Alvast hartelijk dank, groeten Ellen
Door Jantina
#3316043
Helaas zijn mijn pups nog te jong, maar anders had u hier kunnen zien hoe een derde generatie kerngezond vers gevoerd werd. Succes en hopelijk wordt het voor de verandering eens een positief item!
Door Lizzy
#3316057
Dat had wel leuk geweest Jantina!

Maar wie oh wie?? Er is toch wel iemand die zin heeft om iets positiefs te vertellen over rauwe/verse voeding :) ?
Door Lizzy
#3316063
Aprilsnow schreef:Misschien de oprichter van Barfplaats :P
Neuh, ik heb mijn harses nu vaak genoeg op TV en in kranten gezien :biggrin2:

Maar is het niks voor jou?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3316291
Bij tv ging het vandaag volgens mij alleen over het vegetarisch voeren van je hond (en zelfs kat :o ).
Esther werd natuurlijk ook gevraagd en doe gaf ook aan dat een kat toch echt dierlijke elementen nodig heeft en eigenlijk niet vegetarisch gevoerd kan worden ivm tekorten.

Rauw vlees is nu niet aan bod geweest (of ik heb onvoldoende opgelet).
Door Nikass
#3316350
Nou dit is wel heel jammer. Maar als de oproep ook pas de 2e wordt geplaatst is de kans natuurlijk niet zo groot dat iemand dat én op tijd leest, én dan ook nog kan.
Door Aprilsnow
#3316449
Lizzy schreef:Neuh, ik heb mijn harses nu vaak genoeg op TV en in kranten gezien :biggrin2:

Maar is het niks voor jou?
Neuh mijn harses heeft een "kom op de tv" fobie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door