Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3315495
Je begint een hetze tegen de rashondenfokkerij

Tot ieders verbazing blijven altijd de MP-f*kkers buiten schot.

Tot anderen hun verbazing wordt de argeloze pupkoper naar ongecontroleerde kruisingen gestuurd.

En uiteindelijk wordt alles duidelijk. Je begint je eigen kruisingen/lookalike clubje.

https://www.cupidog.nl/
#3315503
eelke schreef:Okeeeeeeeeeee...Joep heeft al een sollicitatiebrief geschreven ::)
Scott wil ook graag meedoen. Met die oren komt hij er bij de rasvereniging nooit door ::)

Ik hoop, en ga er eigenlijk wel vanuit, dat dit een stunt is....
#3315504
Nou ja, goed, ik heb eens gelezen. Ik vind het niet in en in slecht. Het idee, op zich, begrijp ik wel. Maar jee, als je dan gezonde honden wil fokken, waar zijn de gezonde feiten dan? Als in rontgenfoto's en allerlei onderzoeken...dat snap ik dan weer niet. Nu word het nog goedkoop gehouden. Een goeie hond produceren kost gewoon knaken...
#3315506
pluk schreef:Scott wil ook graag meedoen. Met die oren komt hij er bij de rasvereniging nooit door ::)

Ik hoop, en ga er eigenlijk wel vanuit, dat dit een stunt is....
Dat van die stunt heb ik ook even gedacht...maar met welk doel dan.
#3315511
Ikke niet snap... Fok je sociale honden? Dus dat Jacy 'mislukt' is, is niet onze schuld, niet de schuld van al die idioten die hun hond erop af laten komen maar de fokkers schuld? Kijk, daar kan ik in komen!! ::) :D :D

En te weinig honden in Nederland, eeeh.. Hebben ze wel eens in deze wijk gekeken? Toen wij hier net kwamen wonen was ik zo blij dat Jacy niet meer op het hevigst van zijn angst-agressie was... :-X :-\
#3315512
Een datingsite voor honden. ;D
"Ko is opzoek naar hitsige dames, daarbij geeft hij de voorkeur aan de wat rijpere teefjes. Etc..."

In de FAQ zie ik staan: "Waarom moet ik als beginnend fokker een cursus volgen?"
Die moet impliceert toch dat het verplicht is, maar als ik de uitleg lees, blijkt het toch vrijblijvender... :???:

Het aanmeldformulier is wel zo summier dat het mij een ludieke actie lijkt.
#3315516
Ik vraag me wel af hoe echt het is, is het echt van dier en recht?
En idd als dat zo is, is het dan een stunt? Nee toch? Met welk doel dan? Ik zie hem even niet hoor...

oja mooi stukkie: Voor de gezondheidscheck ga je naar je eigen dierenarts. De kosten hiervan variëren per dierenarts, maar houd rekening met een bedrag tussen de € 25,- en € 50,-. ""
Nou nou nou wat een gezondheidsonderzoek ::) ::) ::) En dan: "Het advies-verkooptarief per pup is € 500,- tot € 750,-. " He klinkt best aanlokkelijk!
#3315528
Kaio schreef:Ik vraag me wel af hoe echt het is, is het echt van dier en recht?
Ik heb even zitten zoeken, maar kom daar niet helemaal uit.
En idd als dat zo is, is het dan een stunt? Nee toch? Met welk doel dan? Ik zie hem even niet hoor...
Misschien om de discussie nogmaals aan te zwengelen?
#3315535
Jeeeejjjjj..... Tinder voor de hondjes "Vanaf begin 2018 is het mogelijk om via de Cupidog datingssite een geschikte match te vinden."

Is dat nu jammer dat mijn dames beide al geholpen zijn.... gaat onze kans op een leuk pretnestje met geheel bijkomstig een leuk zakcentje :(

Te zot voor woorden dit, alsof dit ook maar enig probleem gaat oplossen.

En daarbij.... er wordt over van alles geschreven, maar niks over kosten die je gaat betalen aan Cupidog.... ik ga er toch niet van uit dat die geheel vrijblijvend als dit matchwerk gaan doen inclusief juridische en contractuele bijstand
#3315536
Ja maar, als cupidog dan zegt; nee, die combi gaan we niet doen, want te veel (voorbeeld) bull terrier in beide ouders, dan is er toch geen eigenaar die denkt ''oh joepiedepoepie, ik ga ook fokken met mijn hond'' daardoor denkt "nou, laten we het dan maar niet doen"? Dan doen ze het gewoon alsnog, toch? Ik denk echt dat het een of andere 'ludieke' actie moet voorstellen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door