Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3315152
Hier is ie dan: Oli
IMG_0589.JPG
IMG_0589.JPG (2.52 MiB) 2055 keer bekeken
IMG_0591.JPG
IMG_0591.JPG (4.6 MiB) 2055 keer bekeken
Door hannabelgje
#3315153
Ahhhhhh wat een leukerd!!
Vertel eens wat meer en hoe gaat het samen met de andere heren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3315156
We hebben het er nog FF druk mee :biggrin2:
De 2 zwarten moeten nog aan elkaar wennen. Oli gromt nl. Maci maak je de pis niet lauw daarmee dus dat gaat goed. Fozzy is daarentegen ook onzekerder en gaat daarop in. Samen wandelen aangelijnd gaat wel prima.
En natuurlijk nog wat gestresst van alles dus, logisch. Hij slaapt nu wel weer lekker.
En hij vindt alles best leuk! Het is ook echt een lieverd.
Moeten hem wel nog leren dat voorpoten niet bovenop het aanrechtblad horen, of bovenop het dressoir, of eettafel ::) ::)
Dus voor ons ook wennen met wat we erop laten liggen want daarin zijn we heel verwent, kunnen nl. gewoon zelfs eten laten liggen..eh konden denk ik.
Door Anne in Zweden
#3315169
Ooow, wat een lekkere knuffel! Fijn dat jullie elkaar hebben gevonden!

En dat van dat wennen aan alle hondenstreken ken ik: toen Lupi bij ons kwam, duurde het ook even voordat ik besefte hoe vindingrijk een hond kan zijn als het gaat om plekjes waar misschien wel voedsel (in de ruimste zin van het woord, dus ook vetbollen voor vogels ::) ) ligt. De andere drie zijn zo braaf, die doen nooit iets, maar Lupi is echt in staat op kasten te klimmen. :o
Door Lizzy
#3315172
Wat een leukerd :smitten:

Heel veel geluk met Oli en Oli is inderdaad een mazzelaar :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door