Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3315134
Mijn allerliefste schat Bandit ruimt ze leven lang (12) al rotzooi op van de mens!
En nu dacht ik maak er een foto van , opgestuurd naar de dorpskrant dacht zien ze ook is dat een hond nuttig kan zijn
Trots op mijn makker :)
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (1.73 MiB) 1847 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3315232
Wat gaaf! ! Jacy doet het ook vaak, maar door zijn gestoorde aandachtsspanne haalt niet alles het huis (flesjes en blikjes neem ik nog wel over maar overige troep laat ik liggen...)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3315283
Fenixjuh schreef:Wat gaaf! ! Jacy doet het ook vaak, maar door zijn gestoorde aandachtsspanne haalt niet alles het huis (flesjes en blikjes neem ik nog wel over maar overige troep laat ik liggen...)
Wat bedoel je met gestoorde aandachtsspanne?
En ja je kan niet alles meenemen, valt hier gelukkig nog mee
Gebruikersavatar
Door kiara
#3315363
constance.blokzijl schreef:Wat leuk! En nog grappiger dat jij in Darp woont! Daar wonen kennissen van ons! (En ik weet dus dat Darp heul klein is Afbeelding)
Ja heel klein maar wel mooi en gezellig, woon er nu bijna 3 jaar, wil voor geen goud weg. Dan zullen jou kennissen mij vast wel kennen vrees ik: 2 Sint Bernards en border collie en een chi valt wel op denk ik :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3315369
Wat leuk! :) :thumbsupup:


Wij wonen aan de fietsroute van de jeugd, naar de middelbare school. Moyra vindt ook altijd een plastic flesje en neemt het mee, daar krijgen we regelmatig een compliment voor. ;D
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt in Drenthe. :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3315371
Ja zien ze ook is de positiefs kant van een hond toch!!

Heerlijk hier, heb net klein boerderijtje compleet met kipjes en varkentje Rudy
:D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door