Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3315129
En dat zie ik nu pas
Wat een schatje
Weet je voor je het weet zijn ze groot en ben je alle "narigheid " vergeten
Komt heus wel goed
Geniet ervan
Door TomsBorders
#3315208
Fenixjuh schreef:Oh, maar Snow is geweldig hoor! ! :smitten:
Het is alleen zo frustrerend dat ik bij Jacy alles goed heb gedaan en hij soort van verpest is en ontzettend bang dat het met Snow ook niet lukt. . :(
hmm ja, dat is een moeilijk item maar door over te compenseren krijg je eenzelfde effect denk ik. Ik had dit probleem ook een beetje met Lynn toen ze erbij kwam, ik dacht nu moet ik het zo en zo anders gaan doen en dit strakker en dat losser en toen merkte ik dat hun karakters niet verder uit elkaar konden liggen dan mogelijk en dat ik moest stoppen met vergelijken tussen de 2 maar gewoon focussen op wat bij welke past. Ik dacht teveel in het begin dit ging fout met Kaya en dit goed en zus en zo, maarja Kaya was echt zo een andere pup dat ik op een gegeven moment er niet eens meer aan dacht. En geloof me dat het makkelijker getypt is dan gedaan is maar na een paar weken weet je veel meer over het karakter van de nieuwe pup en kan je daar ook wat beter op inspelen..
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3315505
Ik dacht 'even' een nieuwe bench te kopen, maar het valt vies tegen. . De enige 'leuke' die ik kan vinden, zijn voor in de achterbak..
Heeft iemand ervaring met een bench waar 2 honden in kunnen? Snow slaapt nu in Jacy's reisbench...

Oh, trouwens, hij slaapt liever waar hij zelf ligt ;)
Afbeelding
Door eelke
#3315514
2 aparte hokken in 1 bedoel je? Want ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met, ik doe ze niet echt samen maar ze moeten er wel samen in kunnen.

Zelf maken geen optie? Wel het mooist denk ik. Of een timmerman aan zijn jas trekken, als je budget het toe laat.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3315515
Kopt, dat ik dus zeg maar de 'in-de-weg' van 1 bench heb, maar wel een schot ertussen en allebei hun eigen plekje. De eerste dagen keken ze nog wel eens in 'elkaars' bench (zeker Jacy, want het is gewoon zijn reisbench) maar nu blijven ze, zelfs als er eten in ligt, uit elkaars bench..

Ik denk dat ik inderdaad zelf iets moet gaan maken... Ik kwam uiteindelijk dit tegen, en ik denk dat ik eens naar de kringloop ga...

https://nl.pinterest.com/pin/1975251336 ... 2/?lp=true
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3315523
Die dingen zijn wel mooi!

En zijn er anders geen draadbenchen voor in de auto die met een schot tussen kunnen?

En als je nu een 2e bench zoals die van Jacy koopt en ze beide met hun rug tegen de muur zet? Is dat dan al niet minder storend?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3315547
src_esther schreef: Geen tips, maar ik moet wel grinniken om het hekwerk rond de prullenbak. ;)
Het hekje kan tot aan het aanrecht, zo kan Snow veilig alleen blijven want in de kamer liggen snoeren. .
Door Siberienne
#3315549
Fenixjuh schreef:Oh, maar Snow is geweldig hoor! ! :smitten:
Het is alleen zo frustrerend dat ik bij Jacy alles goed heb gedaan en hij soort van verpest is en ontzettend bang dat het met Snow ook niet lukt. . :(
Ik denk dat je vooral voor ogen moet houden dat perfect niet bestaat, bij jezelf niet en bij de hond niet. Je legt de lat voor jezelf wel errug hoog. En daarbij; ik had dat met S2 ook, bij deze pups zou ik beteropletten en "wist" ik hoe ik kon voorkomen dat ze a) als een gek aan de lijn zouden trekken en b)uitvallen naar andere honden.

En .. tja,... zij zijn als pup nooit gegrepen, geen nare ervaring gehad maar Spot valt wel uit en trekt me nog regelmatig bijna in 2-en. Terwijl Shad zelfs hele wandelingen naast me loopt en wel eens wil grommen maar super te sturen is. 2 pups, 1 recept, verschillende uitkomst.

En Snow? Het is een scheetje :D :-* geniet van elkaar en leer elkaar kennen, komt vast goed! Beetje 'go with the flow' kan soms geen kwaad!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3315814
Pfff, monster bleef maar klieren in de bench, alles daar doen was goed, maar zo gauw de rits dichtging werd hij panisch. .
Gisteren een bruiloft gehad dus puppy bij mijn ouders gedumpt en die hadden nergens last van. . Wij hun bench meegenomen, monstertje sliep nog voordat wij een pyjama aan hadden. . . :smitten: :smitten:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door