Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3315835
Fenixjuh schreef:Pfff, monster bleef maar klieren in de bench, alles daar doen was goed, maar zo gauw de rits dichtging werd hij panisch. .
Gisteren een bruiloft gehad dus puppy bij mijn ouders gedumpt en die hadden nergens last van. . Wij hun bench meegenomen, monstertje sliep nog voordat wij een pyjama aan hadden. . . :smitten: :smitten:

Afbeelding
Ohoo, wat schattig!!! :smitten:

Zo'n metalen bench is meer 'open', misschien dat Snow zich daarin niet zo opgesloten voelt?

Fijn dat je deze bench mag gebruiken, hopelijk blijft hij hierin rustig(er). :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316030
Ik ben een heel zielige pup... :'(
Ik was vanmorgen een beetje druk en dan word ik opgesloten. . Prima, kan ik mee omgaan :(
Maar vervolgens worden mijn sportschoenen ook weggehaald, en ik was zo rustig aan het kauwen :'(

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3316041
Nou zeg dat is niet leuk! :boo:
Maar je kreeg er vast wel iets voor in de plaats ;) , al is dat natuurlijk lang zo leuk niet dan iets wat je zelf uitzoekt :-\
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316059
Hij had al één en ander, getuige de grijze vlek voor zijn mond ;)

Even van mijn roze wolkje gedonderd. . We zijn net bij de dierenarts geweest voor bloedafname ivm titeren, hij vond dat pupje, zeker gezien dat hij vlees krijgt, teveel dronk.. stelde een blaaspunctie voor om de urine te controleren maar dat ging me even te ver bij zo'n eerste consult.. Ik ga proberen zelf urine op te vangen en dan laat ik dat nakijken, lukt dat niet kan er altijd nog een blaaspunctie gedaan worden. . Arme vent, ik hoop echt dat zijn titers goed zijn. . Ik zie een vaccinatie met dit donderwolkje boven Snow niet zitten :(
Door TomsBorders
#3316069
lynn had ook een half jaar dat ze veel dronk en veel plaste (teefje) en heb de urine ook enkele keren laten onderzoeken maar uiteindelijk is het gewoon een border, een beetje overdreven in het drinken, zeker als de grote ook drinkt dan moet je natuurlijk mee drinken en dan is het een spel geworden.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316097
TomsBorders schreef:lynn had ook een half jaar dat ze veel dronk en veel plaste (teefje) en heb de urine ook enkele keren laten onderzoeken maar uiteindelijk is het gewoon een border, een beetje overdreven in het drinken, zeker als de grote ook drinkt dan moet je natuurlijk mee drinken en dan is het een spel geworden.
Dank je, ik ben al iets geruster gesteld :-*

Het is gewoon 'en' 'en' 'en'. Toen we met het nest gingen lopen, dronk hij ook al veel, hij drinkt veel meer dan Jacy en 's nachts ook echt, terwijl Jacy met 3 dagen 's nachts zindelijk was, en 's avonds en 's nachts nooit dronk..
Snow heeft nog een gemiddelde van 3x per nacht eruit, vinden we niet erg, maar als er een medisch probleem aan ten grondslag ligt, vind ik dit natuurlijk wel erg..
Morgen na het werk (op het werk steriele potjes meenemen) gelijk naar de dierenarts en dan woensdag de uitslag. De titers waren trouwens erg goed :)
Door TomsBorders
#3316102
grappig, Kaya was de 2e dag dat ik haar had al huis zindelijk en na een week tuin zindelijk terwijl lynn nog steeds meteen als ze buitenkomt in de tuin alles laat lopen (1 jaar nu). om dezelfde reden maakte ik me dus erg zorgen maar tot op heden geen rare dingen en ja het is ook gewoon een beetje karakter en hoe ze zijn denk ik zo
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316184
Vandaag urine ingeleverd, ratio naar gewicht was te laag en eiwitten zichtbaar. . Morgen de uitslag van de kweek. .
Ik denk dat als het echt iets met zijn nieren was, er ook bloed zichtbaar had moeten zijn. . Mogelijk dat ik het vanavond zelf nog even check, besloten om zelf geen kweek in te zetten. De dierenarts heeft precies dezelfde dus ik zah nu geen meerwaarde. .
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316299
De kweek kwam niets uit, dus geen bacteriën. Ik heb zelf nog een urine nagekeken en daar zat eiwit en ontstekingscellen uit. De dierenarts was vandaag afwezig, maar de assistente zou mijn bevindingen overleggen met een andere dierenarts en als het iets was zou er gebeld worden. . Ik heb niets gehoord dus hopelijk niets ernstigs en dan belt morgen de eigen dierenarts over hoe verder. . ::)
Wachten is stom.. >:(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3316307
Is er al bloed genomen?
Zeer veel drinken en teveel eiwit in de urine, dan liet ik toch nierwaarden bepalen. Ongeacht wat een DA zegt...
Better safe than sorry...
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3316372
Dat dacht ik ook, zeker omdat ik zelf sporen van ontsteking vond.. Er was iets mis gegaan in de communicatie met de dierenarts, ik zat op een uitslag te wachten en hij wilde nog extra urine controleren. Dit keer was het soortgelijk gewicht wel goed. Over eiwit en witte bloedcellen maakte hij zich niet druk.. Snow heeft een psychische stoornis waardoor hij teveel drinkt, wat TomsBorders ook al zei, maar ik maak me dan toch te snel ongerust. . .
Ik houd het komende tijd wel zijn urine in de gaten. .
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3316383
Sorry, ik kan niet volgen.
Misschien is het wel logisch maar ik kan de logica in het verhaal niet volgen en waarop de diagnose gebaseerd is ook niet....
Door TomsBorders
#3316409
Fenixjuh schreef:Dat dacht ik ook, zeker omdat ik zelf sporen van ontsteking vond.. Er was iets mis gegaan in de communicatie met de dierenarts, ik zat op een uitslag te wachten en hij wilde nog extra urine controleren. Dit keer was het soortgelijk gewicht wel goed. Over eiwit en witte bloedcellen maakte hij zich niet druk.. Snow heeft een psychische stoornis waardoor hij teveel drinkt, wat TomsBorders ook al zei, maar ik maak me dan toch te snel ongerust. . .
Ik houd het komende tijd wel zijn urine in de gaten. .
je wist wat je in huis haalde... ;D ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door