Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3330817
Jeetje wat gaat het toch hard , zo heb je een puppegup .....
Maar wel weer heel leuk om even mee te mogen genieten van je lieve manneke ;) :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3346287
Oh, ik moe weer foto's plaatsen....
Voor nu dan even een filmpje, ik word helemaal rustig van dit monster, ik kan gewoon naast hem liggen knuffelen. :smitten:




Het is maar een kort filmpje, maar duurde erg lang. Hierna ook maar nog even het pootje met een snoeischaar bewerkt (van het konijn, niet van de hond :-X )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3346337
Spikkelneus schreef:Oh, die prachtige rauwvoer-glans! Ik krijg daar nooit genoeg van :smitten:
Kun je dat echt zien op zo'n filmpje? :o
Jacy heeft in zijn eerste levensjaar nog flink veel brokken gehad, maar Snow is rauw afgespeend, hij weet niet beter. Ik vind Snow echt veeeeeeel zachter, vraag me af of dat door het verschil in het eerste jaar komt, of toch doordat hij anders is qua vacht... ::)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3346391
Fenixjuh schreef:Kun je dat echt zien op zo'n filmpje? :o
Jacy heeft in zijn eerste levensjaar nog flink veel brokken gehad, maar Snow is rauw afgespeend, hij weet niet beter. Ik vind Snow echt veeeeeeel zachter, vraag me af of dat door het verschil in het eerste jaar komt, of toch doordat hij anders is qua vacht... ::)
Jahaa!! Juist op een filmpje kan je dat goed zien - veel beter dan op foto´s. Hij ziet er ook uit of hij heel lekker zacht aanvoelt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door