Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3321765
Anne in Zweden schreef:Wat een lekker knuffeltje! Zo heerlijk, de ondeugendheid straalt eraf. ;D Zo leuk als pups die uitstraling hebben!
Hoe raad je het zo? Hij had trouwens best Dreki mogen heten, ik wilde het niet provoceren maar een draak is het echt.

Afbeelding
Met oppashondjes kennismaken met de toekomst

Afbeelding
Op bezoek bij vrienden vindt Snow geen probleem, gaat er gewoon op een kleed liggen (is van de hond van hun buren)

Afbeelding
Een heerlijke knuffel na hard werken

Afbeelding
We vragen ons af wat we in huis fout doen met de verdeling van zitplaatsen ::)


Afbeelding
Bloed op de kauwstokjes, jawel, de eerste tand is zoek.

Afbeelding
Blije eitjes dit weekend

Afbeelding
Heerlijk op het strand, maar Snow weigert in de zee te gaan.

Afbeelding
Mooie kerel :smitten:

Afbeelding
Eeeh...?

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3321788
Wat gaat dat toch altijd hard.
Geen klein bolletje wol meer.
Heerlijk op het strand, maar de zee is natuurlijk wel heel spannend.

Iggy is bijna op het strand opgegroeid, maar dat is logisch als je er redelijk dichtbij woont.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3330548
Op verzoek maar nieuwe foto's van het kereltje!! Hij is nu al een halfjaar groot. Kan heel goed komen (maar heeft soms een ander plan, nu al 2x voor piet snot geroepen ::) ), volgt mij nog steeds overal. Hij raakt buiten in paniek als Jacy een verkeerde kant opgaat, ik maak me dan niet druk, maar Snow wil ons heel graag bij elkaar houden, en 'schaapjes' die niet bij elkaar lopen, dat kan natuurlijk niet.... :biggrin2:
Thuis is het heerlijk om Snow en Jacy te zien spelen, ze kunnen niet meer met of zonder elkaar.

Afbeelding
Ik kan al heel goed 'op het gras' blijven :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn baasjes worden gek van mij, want ik schijn niet zo mooi op foto's te blijven plakken....

Afbeelding
Maar het is gewoon zo geweldig om op mijn baasjes af te rennen :D :D

Afbeelding
Dus moeten ze maar van heel ver inzoomen....

Afbeelding

Afbeelding
Ik puber nauwelijks, echt waar... Maarja.. Proberen jullie maar eens een breiwerkje te jatten met een grote broer die je altijd in de gaten houdt... >:(

Afbeelding
Puppyspray vinden wij erg leuk speelgoed....

Afbeelding
Samen snacken

Afbeelding
En samen eten :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3330651
Eef+doggies schreef:Zo leuk :smitten: :smitten:
Vooral die met je breiwerkje :biggrin2:
Dat is ons zondagmorgen-vrouwtje-kan-niet-uitslapen-maar-nog-niet-opsta-knuffeluurtje ;)
En ik wilde een hond die op de bank bleef liggen, nu heb ik een hond die zo dol op breien is dat hij met mijn werkjes aan de haal gaat XD
Be carefull what you wish for ;) ::)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door