Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3314361
Ah, je hebt al een reactie. :)
Wist het wel, gewoon ff geduld hebben er is vast altijd wel iemand die reageert. ;)
Mocht het opstarten mislukken..... mijn aanbod staat nog hoor, alleen duurt het wat langer.
Door tt-tjes
#3314482
constance.blokzijl schreef: Die van mij hebben in de koelkast gestaan, start vaak makkelijker op. Gaat goed komen!
Ja koelkast gaat beter. Diepvries doe ik ook nooit meer. Dank je wel alvast.
#3314812
tt-tjes schreef:Waterkefir ken ik niet. Is dat anders dan melkkefir (buiten het feit dat je water ipv melk gebruikt haha)
Volgens mij werkt het op dezelfde manier als melkkefir. Ik heb koemelkallergie dus heb de water variant genomen. En die doet het erg goed dus heb elke keer wel roosjes over. Die gaan nu de ton in omdat ik er niks mee kan.
#3314838
suzanne 1 schreef:
Volgens mij werkt het op dezelfde manier als melkkefir. Ik heb koemelkallergie dus heb de water variant genomen. En die doet het erg goed dus heb elke keer wel roosjes over. Die gaan nu de ton in omdat ik er niks mee kan.

Zou ik ook wat overgebleven roosjes van je mogen? Was me al aan het oriënteren. Zo ja hoe kunnen we het voor jou kosteloos regelen?
#3314842
tt-tjes schreef:En het werkt hetzelfde als de melkkefir? Anders wil ik die ook wel eens proberen (naast de melkkefir want die vind ik zelf erg lekker)
Ik weet niet hoe melkkefir werkt maar waterkefir doe je in suikerwater met wat gedroogde vruchten....20gr kefirroosjes, 200ml water, 15 gr suiker en een gedroogde vijg oid (ik gebruik ongezwafelde rozijnen). Dat 2 dagen laten staan en dan is het klaar. De roosjes zeef je eruit en gebruik je weer opnieuw.
Nelleke43 schreef:
Tuurlijk mag dat. Ik moet even kijken wat de verzendkosten zijn (kan gewoon in een envelop) en als dat dan overgemaakt kan worden dan stuur ik ze op.
#3314951
Nelleke43 schreef:Fijn. Heb je mijn email?
Stuur je me dan gegevens zodat ik de kosten aan je kan overmaken?
Ik heb geen email van je, zal je een pb sturen. Morgen is deze batch klaar en kan ik de overige roosjes opsturen. Ik verwacht dat dat zo'n 20 gram is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door