Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3316714
eelke schreef:Bedankt voor jullie uitleg!

Ik heb de weckpot nu weer gevuld met melk en donker gezet, morgen zet ik hem dan in de koelkast zodat het allemaal niet zo hard gaat.

Constance,stuur jij mij nog een pb'tje? ;)
Ik mocht frankeren op t werk Afbeelding dus geen kosten gehad Afbeelding altijd goed als de baas betaald toch!
Wil je met liefde pb sturen maar wat mij betreft dus niet nodig
#3316875
Tibbies schreef:Ik heb vandaag (met dank aan Nelleke) mijn eerste waterkefir op.
Ik had er een gedroogde abrikoos in gedaan en de smaak was lekker.
Bij gebrek aan een kunstof zeef maar door een waszakje gezeefd.
Echt leuk om te horen. Ook een keer doen met eetlepel suiker, 3 vijgen en een schijf citroen. Ik gebruikte een limoen. Het is heerlijk. Na een dag door de zeef en de gezeefde kefir in de koelkast. Even de limoen uitpersen voor het in de koelkast gaat.
Ben benieuwd hoe jij het vind.
Door eelke
#3316893
constance.blokzijl schreef:Ik mocht frankeren op t werk Afbeelding dus geen kosten gehad Afbeelding altijd goed als de baas betaald toch!
Wil je met liefde pb sturen maar wat mij betreft dus niet nodig

Oh wat tof! Baas, bedankt!
#3316916
Tibbies schreef:Ik heb vandaag (met dank aan Nelleke) mijn eerste waterkefir op.
Ik had er een gedroogde abrikoos in gedaan en de smaak was lekker.
Bij gebrek aan een kunstof zeef maar door een waszakje gezeefd.
Wat leuk dat het je smaakt. Probeer eens een schijf citroen erbij te doen. Of na het zeven er een schijf limoen of stuk gember in te doen. Koelen en je hebt een lekker drankje. Zo leuk om te experimenteren en het is zo klaar.
#3323352
Nelleke43 schreef:Ja hoor. Kan het maandag op de post doen. Stuur me je adres maar via pb.
De blommen waren al snel binnen. Wat een turbo-blommen zijn dit zeg, ik heb al zowat een jampot vol ;D
Ik heb wat zeven op het oog bij brouwmarkt.nl en misschien nog een grotere pot maar ik moet van mezelf eerst 's kijken wat ik nog in huis heb. Misschien een limonadekan want het past niet meer in de pot die ik gebruikte ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door