Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3313040
Ik zit twee daagjes in Hellevoetsluis en we bedachten dat het leuk is om te gaan shoppen in Rotterdam. Ik kan alleen geen P&R vinden waar je terecht kan zonder ov chipkaart. Weet iemand hier een P&R of een andere oplossing?


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Elf
#3313044
Als je zonder OV-chipkaart reist zou ik in de parkeergarage van de Markthal parkeren. Niet goedkoop maar wel hartje centrum zodat je geen OV nodig hebt. Fijne, ruime parkeergarage
Door Jantina
#3313091
Gewoon lekker in de parkeergarage gaan staan. Idd Markthal of die van de Bijenkorf of Beurs. Veel plezier, het is een hele fijne shop stad!
Door *Marieke*
#3313112
Zonder ic chipkaart kan je echt het beste in een parkeergarage gaan staan in het centrum. Markthal ligt heel centraal, anders bijenkorf of de Lijnbaan. Allen p&r waar je gratis kan parkeren zijn allemaal bij een metrostation waardoor je met de metro en dus ov chipkaart met de metro naar de stad.

Als je wel een ic chipkaart hebt en met de metro kan reizen maar gewoon gratis wilt parkeren ken ik de capelse brug.
Door hannabelgje
#3313116
We zijn niet naar Rotterdam gegaan. Dat gezooi met die chipkaart hadden we geen zin in. We zijn naar Kijkduin gereden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Lizzy
#3313125
hannabelgje schreef:We zijn niet naar Rotterdam gegaan. Dat gezooi met die chipkaart hadden we geen zin in. We zijn naar Kijkduin gereden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ook leuk! Toch?
Door Lizzy
#3313141
hannabelgje schreef:Het was geweldig leuk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ah kijk! Ik ben blij voor je!!!!!!!!!!!! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan in Kijkduin? (ik heb er gewoon, heel lang geleden in mijn vorige leven, Kijkduin. Heerlijke plek).
Door hannabelgje
#3313157
Lizzy schreef:
Ah kijk! Ik ben blij voor je!!!!!!!!!!!! Wat heb je allemaal voor leuks gedaan in Kijkduin? (ik heb er gewoon, heel lang geleden in mijn vorige leven, Kijkduin. Heerlijke plek).
Ik was 1x eerder in kijkduin om pokémon te vangen met mijn nichtjes een jaartje geleden en vond het zo'n gezellige, toegankelijke kustplaats. Ik ben sowieso dol op de zee en het strand. We hebben lekker gewandeld, gegeten en iets zitten drinken terwijl we naar het water staarden. Zalig. Even heerlijk uitwaaien.
En nu weer lekker thuis met een blij hondje die me gemist heeft (en ik haar).

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door