Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3312794
Tjonge, ik heb er weer een doodsaaie wandeling opzitten vandaag. Not!

Mijn dames zien een konijn wegschieten (ik zag 'm ook) en daar moesten ze wel even achteraan. In tegenstelling tot andere keren bleven ze een partij lang weg! Frou Frou bleef het langst weg. Bisq was niet mee gerend, die vindt konijnen-rennen tegenwoordig niet meer zo boeiend dus zij stond mij gezelschap te houden terwijl ik stond te wachten op de smurfjes.

Fritzi kwam aanrennen en ze deed een beetje raar. Beetje gek om zich heen happen... Ik zag niet wat er aan de hand was. Toen kwam Toet in paniek aanrennen! Ze zat onder bijen/wespen (kleine beestjes met geel zwarte streepjes) en die staken er lustig op los :o :o :o :o

Toen snapte ik ook de paniek bij Fritzi. Arme hondjes stonden om zich heen te happen, op de grond zitten, naar hun buik happen. Overal werden ze gestoken! Ik heb ze allemaal van de hondjes af geprobeerd te meppen maar ze bleven ons achtervolgen. Ik vond er zelfs nog een in de lip vouw van Fritzi!

En toen werd ik zelf op mijn rug gestoken! Ik gauw mijn bodywarmer uit, mijn t-shirt controleren en jawel, daar zag ik zo'n stekert! Ik probeerde 'm uit mijn t-shirt te slaan, wat niet lukte dus toen raakte ik in paniek. Toen kwam er een dame aan hollen om me te helpen (we zien elkaar wel vaker wandelen). Ze zag 'm ook zitten maar kon er niet bij dus ze schreeuwt "doe je t-shirt uit". Ik zeg "kan niet, ik heb er niks onderaan!" (licht in paniek) waarop ze schreeuwde "kan jou het schelen!!!". Dus ik mijn t-shirt uit, stond ik daar half in mijn blootje in het bos :-[ :biggrin2: . Goed, stekert uit mijn shirt gemept, stukje meegelopen met mijn redder in nood en gekeken hoe de hondjes er aan toe waren. Arme schatjes hebben overal bulten!

Ze liggen nu voor blij binnen. Ik houd ze goed in de gaten maar volgens mij is er geen sprake van een ernstige reactie. Hoewel Froutietoetie wel sneu in haar mandje ligt.....

Gezellig weer, zo'n avontuur ::)
#3312796
Ooooh! Kunnen heel goed bijen zijn geweest natuurlijk, was het vlak bij heide? In het bos bij ons staat op elk beschikbaar heideplekje bijenkasten voor heide honing.
Ach arme meisjes! Ik hoop dat ze nergens last van krijgen!!

was t koud in je nakie in t bos?
Door Lizzy
#3312801
constance.blokzijl schreef:Ooooh! Kunnen heel goed bijen zijn geweest natuurlijk, was het vlak bij heide? In het bos bij ons staat op elk beschikbaar heideplekje bijenkasten voor heide honing.
Ach arme meisjes! Ik hoop dat ze nergens last van krijgen!!

Afbeelding was t koud in je nakie in t bos?
Nee, gewoon hier in Zmeer in het bos en daar staan (hier in ieder geval niet) geen bijenkassen.

Tot nu toe gaat het goed met ze.....

Ja, het was heel koud in het bos in m'n nakie maar vooral heel erg gênant ;D ;D ;D ;D
#3312804
Jeetje zeg, dat is weer een heel avontuur bij jullie. Bah! Ik hoop dat de hondjes snel opknappen, is wel heel zielig zo met al die bulten. Bisc niet gestoken?

En jij succes met verwerken van dit gênante moment.
Door Lizzy
#3312807
Charlie Angel schreef:Jeetje zeg, dat is weer een heel avontuur bij jullie. Bah! Ik hoop dat de hondjes snel opknappen, is wel heel zielig zo met al die bulten. Bisc niet gestoken?

En jij succes met verwerken van dit gênante moment.Afbeelding Afbeelding
Nee, Bisq was niet zo dom om haar harses in een wespennest te steken ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3312814
Schrikken zeg!!

Atz liep vorig jaar een wespennest in dat in de grond zat. En hij heeft een hele dichte krullende vacht, dus ik kon niet zien of er nou 1 of 25 zaten. Wat een drama! Meteen nadat alle wespen weg waren Atz in bad gezet en een fles azijn er overheen gekieperd. Werkt bij mezelf altijd goed.
Hij heeft toen ook nog iets homeopatisch gehad ter ondersteuning, en behalve wat jeuk een paar dagen heeft hij nergens last van gehad.

Ik ben toen zelf ook een paar keer gestoken, maar stond gelukkig niet in mijn nakie in het bos :biggrin2:

Sterkte! :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3312815
Oei....auw :(
Hier is blondje ook ooit belaagd door haar nieuwsgierige hoofd daar te steken waar ze niet moest zijn
Zij heeft er toen toch wel veel last van gehad maar dat hebben door te koelen en azijn de ergste ellende kunnen beperken
Gewoon een theedoek met azijn om een ijspak wikkelen en over de bulten strijken.... voor het geval ze toch meer last krijgen

Sterkte met de meiden.... en jezelf
Door Lizzy
#3312817
zurca schreef:Ahhh wat sneu voor de hondjes. Hopelijk houden ze er verder niets aan over.
Enne...wat heb jij nu van dit alles geleerd? ! Niet meer zonder bh aan naar het bos! :biggrin2: ;) :-*
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ja, echt de belangrijkste les van deze maand ;D
Door Siberienne
#3312820
Brrr niet fijn idd! Sterkte voor jou en de meisjes!

(Manlief is laatst in zijn voet gestoken omdat er een wesp in zijn klomp zat. Gaf hele nieuwe invulling aan het begrip klompendans :biggrin2: . Hij heeft er best lang last van gehad)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door