Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3312777
Ben door omstandigheden tijdje afwezig geweest maar ben er weer!
Nog steeds in het mooie Drenthe bevalt zo goed, ook voor de honden en poezels.
Inmiddels is Cera de Berner overleden op 7 jarige leeftijd ( de erfelijke kanker).
En heb ik sinds 2 maanden ongeveer een schat van een 10 jarige Sint Bernard reu erbij ( pleegmamma maar blijft )
Hij is van een Franse stichting die zoveel mogelijk Sintjes red van soms erg gruwelijke omstandigheden, hij heet Amigo ( was Falstaf maar luisterde er toch niet naar) dus ik hoorde liedje van Drenthe zanger over een jongetje Amigo ( klein/grote vriend) en dacht ja dat is het! En na 2 dagen luisterde hij al!!
Bandit de border collie word ook oud ( bijna 13) maar nog gezond gelukkig
Ik hoop weer leuk hier te lezen en soms wat te schrijven
Gebruikersavatar
Door doranto
#3312778
Hey leuk je weer te zien hier :) . Had je inderdaad al een hele poos gemist.
Fijn dat Amigo bij jou mag wonen. Hopelijk kan hij er nog een hele tijd van genieten samen met Bandit.
Jammer de Cera maar 7 jaar is geworden. Dat hoor je helaas vaak bij berner sennen :(
Gebruikersavatar
Door kiara
#3312779
Ja ik weet het van de Berner helaas
Ik begin er ook niet meer aan,7 jaar is nog oud zei de da , paar dagen voor cera der overlijden ook 1 van 2 jaar!!
Dan zijn de Sintjes een stuk beter gelukkig
Amigo is nog erg fit hoor wil zelfs nog spelen en o zo'n grote schat en combi Missy ( mijn eigen Sint) in 1 woord geweldig
Zal kijken of het mij nog lukt om foto's te plaatsen van hun
Door Lizzy
#3312785
Wat leuk dat je er weer bent! Welkom :-*

Wat triest om te lezen dat Cera overleden is...

En wat een mooie Sint Bernard! Wat een leukerd!
Door hamada
#3312789
Welkom terug. Afscheid nemen op zo jonge leeftijd is altijd moeilijk, vooral met zo'n slopende ziekte.
Wat een prachtige hond is Amigo, en leuk dat hij zo'n klik heeft met Missy. Hopelijk kun je nog lang van ze genieten, en zij met elkaar.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3312790
Hallo 'Anne in Zweden' :biggrin2:
Mooi onderschrift!
ps. Sorry voor de topic vervuiling Kiara, maar de reactie van 'Anne in duitsland' viel me ineens op.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3312792
Wow die is inderdaad mooi! Je zou zo van de foto zeker niet zeggen dat hij al 10 is!
Ik zie net dat je Missy ook nog hebt. Fijn dat het met haar en Amigo ook goed klikt!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3312800
Ha ha niet alleen op de foto hoor
Menige mensen geloven het niet maar het is toch echt waar , heb nl ook contact met oude eigenaar dus is de juiste leeftijd
Door Anne in Zweden
#3312818
Doranto schreef:Hallo 'Anne in Zweden' :biggrin2:
Mooi onderschrift!
ps. Sorry voor de topic vervuiling Kiara, maar de reactie van 'Anne in duitsland' viel me ineens op.

:biggrin2:

Yep, ben nu officieel woonachtig in Zweden en niet meer in Duitsland. Gezien het feit dat ik ooit begonnen ben als Anne in Spanje, wordt mijn volgende forumnaam waarschijnlijk 'Anne op de Noordpool' of zo. ;D
Gebruikersavatar
Door kiara
#3312836
Anne in Zweden schreef::biggrin2:

Yep, ben nu officieel woonachtig in Zweden en niet meer in Duitsland. Gezien het feit dat ik ooit begonnen ben als Anne in Spanje, wordt mijn volgende forumnaam waarschijnlijk 'Anne op de Noordpool' of zo. ;D
Wauw Zweden mijn droomland om ooit is op vakantie te gaan, en wat ik gehoord had dat het Pippi langkous huisje er staat
Kinder sentiment
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3312884
Hey Kiara, welkom terug! :)

Wat fijn dat Amigo bij jou mag wonen.
Tje, het lijkt echt een jonge hond op de foto! :D

Heel veel plezier met hem en al je andere dieren. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door