Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3356050
We hebben beide pups gezien, en ze zijn heerlijk actief!!
Ze zitten beide in een verschillende baarmoederhoorn, dus ze hebben lekker de ruimte.

Er is een hele lichte twijfel of er nog een 3e gezien is, maar wij houden ons gewoon vast aan 2 waar we al enorm blij mee zijn !
Het was voor ons belangrijk om te zien of de 2 die in Sleeuwijk gezien waren beide nog in leven zijn, het definitieve aantal zien we wel met de bevalling ;)

Het was ontzettend bijzonder om te zien dat het al echte mini hondjes zijn geworden :smitten:
Door Lizzy
#3356052
Monique77 schreef:Kleine update van ons zwarte meisje

Haar tietjes beginnen nu te groeien,het haar op haar buik gaat warrig staan,e n langzaam aan gaan we melklijsten zien (heel licht, maar toch)
Verder is ze mega geobsedeerd op eten !
Rox heeft nog nooit iets van de grond gegeten, en nu moet ik zo goed opletten of er nergens paardenpoep, bananenschillen, afgekloven appels, broodkorsten enz enz op de grond ligt, want als zij het eerder spot dan ik is het in haar maag verdwenen ::)
Ze is enorm aanhankelijk, loopt niet meer van me vandaan tijdens wandelingen, ligt het liefst tegen mij of mijn man aan op de bank en is ineens dol op uuuuuuren kroelen (waar ze normaal na 3 minuten wel klaar mee is ;D )

Vandaag gaan we (just in case) voor een 2e echo om te kijken of er nog steeds 2 te zien zijn
De tijd dat de pups nog kunnen resorberen zijn we nu voorbij, dus gewoon even een extra check

We kijken zó uit naar haar pups :smitten: :smitten:
Dat vreten is ZO herkenbaar :-X ! Bisq heeft in d'r hele leven nog nooit zoveel gorigheid naar binnen gewerkt/geprobeerd naar binnen te werken als toen ze drachtig was. Poep was favoriet :-X

Dat was minder >:(

Maar dat aanhankelijke was geweldig :smitten:

Geniet maar lekker, het is jullie gegund! En twee of drie pups: perfect. Heerlijk. Ben jaloers ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3356262
Tietjes gaan langzaam aan wat groter worden :)

Ohwwww, soms voel ik me net zo'n klein kind in een snoepwinkel bij al die nieuwe ontwikkelingen
Vindt dit zo mooi om mee te mogen maken :smitten:
Bijlagen
20180929_164659.jpg
20180929_164659.jpg (3.91 MiB) 2408 keer bekeken
Door Lizzy
#3356381
Monique77 schreef:Tietjes gaan langzaam aan wat groter worden :)

Ohwwww, soms voel ik me net zo'n klein kind in een snoepwinkel bij al die nieuwe ontwikkelingen
Vindt dit zo mooi om mee te mogen maken :smitten:
Zo herkenbaar :smitten:

Dit is het mooiste wat er is :-* !
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3356967
Ok, theoretisch zouden de pups er over 2 weken moeten zijn zo ongeveer en ik vindt het nu echt wel spannend worden hoor !

Ondanks dat ik super fijne hulptroepen heb (mijn tante die jaren goldens heeft gefokt die komt helpen met de bevalling, onze eigen fokker op 20 minuten afstand die ik dag en nacht kan bellen, 2 dierenartsen die op de hoogte zijn en standby staan) wordt ik toch al lichtelijk zenuwachtig en bedenk me allemaal wat er fout kan gaan ::)

Rox zelf is nog niet echt bezig met de bevalling, die vreet nog als een malle (zit zelfs nog op 1x per dag voeren deze week en dat gaat er rap in !), is nooit misselijk, wil nog altijd lekker mee lopen alleen met liggen begint ze nu af en toe wat te mopperen omdat haar groeiende tepels in de weg zitten :biggrin2:

Verder zijn de reuen hier in huis echt super waaks !
Alles wat maar langs ons huis loopt op de dijk wordt weggegromd/geblaft, buiten op straat mag niemand naar Rox kijken en in het bos zorgen ze voor afleiding
Toch een mooi iets om te zien vindt ik (en ja, van mij mogen ze best zorgen voor haar zusje zolang dat op een nette manier gaat zoals blaffen of afleiden ;) )

Wat is dit toch allemaal geweldig om mee te maken, en dan moeten de pups nog geboren worden ! :smitten:
Door Lizzy
#3356973
Oh heerlijk he! Ik word helemaal blij van je verhaal! En ja tuurlijk ben je zenuwachtig. Dat hoort erbij. Ik zou het serieus heel mal hebben gevonden als je totaal geen zenuwen had. Ik dacht altijd maar zo "ze zitten erin, ze motten eruit" maar dat neemt niet weg dat ik ook wel eens licht zwetend wakker werd hoor :biggrin2: . Je bent hartstikke goed voorbereid, komt goed :-*
Door Danny
#3357398
Oh super leuk hoor! Ben heel benieuwd wanneer ze geboren worden!
Die voorpret is zo mooi, lekker van genieten hoor. Niet te veel zorgen maken!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door