Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3330564
Monique77 schreef:Nope, Sjors zijn moeder is de oma van Rox (helaas want qua karakter en looks een zeer goede match!
Ah ja, das erg dichtbij. Das best wel jammer ja. Volgens mij moet dat extra speciaal zijn, een nestje van je eigen honden. Voor hen ook.

Maar een mooie dekreu nu dus.
:biggrin2:
#3330957
Lizzy schreef:En????
Het is gelukt haha
Ben zelf alleen vrijdag in elkaar geklapt met griep, dus heb me opgepept voor de dekkingen vrijdag en zaterdag en heb verder een innige relatie met mijn bed ;D

Nu is het wachten tot de echo ..... Mijn beste eigenschap :D
#3331125
Monique77 schreef:Het is gelukt haha
Ben zelf alleen vrijdag in elkaar geklapt met griep, dus heb me opgepept voor de dekkingen vrijdag en zaterdag en heb verder een innige relatie met mijn bed ;D

Nu is het wachten tot de echo ..... Mijn beste eigenschap :D
Oh mooi zo!!!!!!!!!!!!!! Dat het gelukt is he, niet dat je de griep hebt gekregen. Getver, wat een narigheid... Heel veel sterkte en beterschap!

Ja, en nu ff geduld :biggrin2:
#3331130
Rox is van mening "ik heb nu zaad in mijn eitjes, GIVE ME FOOD !!!!"

Ze is normaal echt niet van het bietsen, maar nu kijkt ze vanaf gister alles uit je handen en laat niets vallen want het is weg ;D

Dat gaat nog wat worden al die weken .....
Bijlagen
Rox.jpg
Rox.jpg (144.12 KiB) 2328 keer bekeken
#3335690
Danny schreef:Moest even terug zoeken, maar vroeg me af hoe het met Rox is?
Met Rox gaat het goed, maar ze is helaas niet drachtig :-\
Helemaal vergeten te melden in dit topic door alle emoties ...

3 maart hadden we de echo, en ik ging al helemaal stuiterend naar binnen want ze had zoveel tekenen van een drachtige teef maar helaas werd er niets gezien in Sleeuwijk. Ik vroeg nog aan Walter of die geen grapje maakte, maar het was echt zo ... De dekking is niet aangeslagen
Dat was echt een mega klap in ons gezicht, en na alle tranen kwamen de vragen ...

Waarom is het niet gelukt, waarom bij ons (en niet bij al die broodfokkers die geen ruk om hun dieren geven en fokken puur en alleen voor het geld), zouden we te vroeg gedekt hebben, zou het aan de combinatie liggen enz enz
Maar goed, dat zijn natuurlijk allemaal vragen waar je geen antwoord op krijgt na 1 x een poging voor een nestje

Heb heel veel gesproken met ervaren fokkers, en die zeiden allemaal dat ik gewoon lekker moest gaan aftellen naar de volgende loopsheid en het dan gewoon weer moet proberen. 1 x leeg betekend zeker niet dat ze niet drachtig kan worden !
We gaan wederom voor Bootz, want die keuze sta ik nog helemaal achter, maar het is dus weer even geduld hebben

Alle pupkopers waren ook echt van slag, sommige staan al ruim een jaar op de lijst voor een pup van haar. Ze willen allemaal blijven wachten, en hoewel ik dat een grote eer vindt vindt ik het ook wel eng ... Wat als het de volgende keer weer niet lukt ?
Maar goed, we gaan van het beste uit en hopen gewoon dat hier eind van het jaar een mooi gezond nest puppies ligt :)

Buiten het feit dat ze nog steeds enorm loom en moe is, en met de jacht niet vooruit te branden is (wat ik herken van haar vorige loopsheid/schijnzwangerschap) gaat het met Rox gelukkig prima
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door