Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3329540
Danny schreef:Oh super leuk allemaal! Wens je vast een mooie dekking toe als het zover is!
Dank je ! Vrijdag 1e x progesteron bepalen , maar aan onze eigen Sjors te zien duurt het nog wel even voordat we richting Bootz kunnen :)
#3329995
Gisteren voor het eerst progesteron wezen prikken, maar het duurt nog wel even hoor ::)

Waarde was 0,2 en ook bij het inwendig onderzoek zagen ze dat ze nog heel erg aan het begin zat (1 week loops)
As maandag weer prikken, en ik weet dat dit vrij vroeg is, maar ik wil graag de stijging blijven volgen, dus ik spel Sleeuwijk gewoon
Door Lizzy
#3330038
Monique77 schreef:Gisteren voor het eerst progesteron wezen prikken, maar het duurt nog wel even hoor ::)

Waarde was 0,2 en ook bij het inwendig onderzoek zagen ze dat ze nog heel erg aan het begin zat (1 week loops)
As maandag weer prikken, en ik weet dat dit vrij vroeg is, maar ik wil graag de stijging blijven volgen, dus ik spel Sleeuwijk gewoon
Spannend :nerves: !
#3330496
Vanmorgen weer naar Sleeuwijk gereden, maar eigenlijk niet nodig ...

Sinds gister is Sjors (onze eigen reu met ballen) echt in love, en licht hij te hijgen voor het hekje (tussen de woonkamer en keuken) waar "zijn chickie" ligt ....
Ook tijdens mijn wandeling met Rox gisteren zag ik verandering, ze was nl de hele omgeving aan het scannen op een lekkere minnaar ;D

Maar toch maar even voor wetenschap gegaan ipv zichtbare veranderingen, maar ook die liet ziet dat ze haar ovulatie gehad heeft
Mevrouw stond vanmorgen op 7,1, en kregen het advies om morgen en zaterdag te dekken !

De eigenaresse van de dekreu eigenaar heeft morgen en zaterdag vrij, dus het komt prima uit allemaal

Inmiddels voelt mijn maag aan alsof ik morgen een of ander examen moet doen ofzo, vindt het allemaal zo spannend ....

Op naar een geslaagde dekking :D
#3330547
pearlsofpassion schreef:Oh, wat fijn!
Hopelijk zijn ze meteen ook in love op elkaar.

Wel zielig voor Sjors dat hij niet mag...
Niet de juiste genen voor een match?
Nope, Sjors zijn moeder is de oma van Rox (helaas want qua karakter en looks een zeer goede match!
#3330561
Oh kanonne, wat spannend! Komt goed!!! Ik hoop dat er morgen een geslaagde dekking plaats vindt (en ze het leuk vindt want dat maakt het altijd een stuk leuker voor het teefje maar ook voor de eigenaar van het teefje!). Succes!!!!!!!!!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door