Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3355158
Oh wat fijn dat ze drachtig is!
Mijn duimen draaien gewoon nog even verder, hopelijk liggen er straks twee heerlijke pupjes aan de tiet!

Ia het de bedoeling dat er een pupje bij jullie blijft?
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3355220
Danny schreef:Oh wat fijn dat ze drachtig is!
Mijn duimen draaien gewoon nog even verder, hopelijk liggen er straks twee heerlijke pupjes aan de tiet!

Ia het de bedoeling dat er een pupje bij jullie blijft?

Jazeker ! Dat was de reden van dit nestje :)
Ik zal nooit nestjes fokken waar ik zelf niets van aanhoud

De vraag is alleen of het een teefje wordt waarmee ik de lijn verder kan zetten die ik voor ogen heb, of dat het een reutje zal worden (als er alleen reutjes geboren worden)
Maar diep in mijn hart maakt me dat op dit moment niets meer uit, een pup van mijn lieve meisje is het grootste cadeau ooit :smitten:
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3355246
Gefeliciteerd!!
Zou heel goed kunnen dat er toch nog 1 of 2 verstoppertje spelen. Gaan lange weken worden. Heel veel succes met aftellen.
Omdat het heel vervelend is om mensen teleur te stellen hebben wij van tevoren geen wachtlijst maar wachten we tot na de geboorte. Dan weet je wat je hebt en voorkom je die nare telefoontjes. En zelfs vlak na de geboorte vind ik persoonlijk nog een beetje eng. Eerst alles lekker aan de praat en dan heb je nog steeds tijd genoeg om baasjes te zoeken.
Door Danny
#3355263
Monique77 schreef:Jazeker ! Dat was de reden van dit nestje :)
Ik zal nooit nestjes fokken waar ik zelf niets van aanhoud

De vraag is alleen of het een teefje wordt waarmee ik de lijn verder kan zetten die ik voor ogen heb, of dat het een reutje zal worden (als er alleen reutjes geboren worden)
Maar diep in mijn hart maakt me dat op dit moment niets meer uit, een pup van mijn lieve meisje is het grootste cadeau ooit :smitten:
Heerlijk vooruitzicht!
Is voor mij ook een reden om een nestje te doen hoor, omdat ik er zelf graag een pup van wil hebben.
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3355285
MargaS schreef:Gefeliciteerd!!
Zou heel goed kunnen dat er toch nog 1 of 2 verstoppertje spelen. Gaan lange weken worden. Heel veel succes met aftellen.
Omdat het heel vervelend is om mensen teleur te stellen hebben wij van tevoren geen wachtlijst maar wachten we tot na de geboorte. Dan weet je wat je hebt en voorkom je die nare telefoontjes. En zelfs vlak na de geboorte vind ik persoonlijk nog een beetje eng. Eerst alles lekker aan de praat en dan heb je nog steeds tijd genoeg om baasjes te zoeken.
De kans is er, maar wel zéér minimaal gezien wij Annemieke hebben gehad bij de echo in Sleeuwijk (en die telt normaliter altijd erg nauwkeurig en mist vrij weinig haha)
Maar goed, we sluiten het niet uit

Qua wachtlijst ....
Wij hadden een aantal geïnteresseerde mensen voor dit nestje, die allemaal op de hoogte waren van onze werkwijze (het feit dat wij geïnteresseerde mensen zouden informeren vanaf de dekking tm de bevalling, en dat wij na de bevalling pas konden toezeggen of er een pupje voor hun bij zou zitten.

Iedereen die hier kennis is komen maken wist ook dat de eerste 2 teefjes al vergeven waren als die geboren mochten worden (aan ons zelf en aan een hele goede vriendin die al vanaf dat Rox geboren heeft gezegd dat mocht Rox ooit een nestje krijgen, zij heel graag een teefje daarvan zou willen)

Vanaf teefje 3 zouden de mensen die geïnteresseerd waren kans maken op een teefje, maar iedereen wist dat wij daarover pas uitspraken zouden doen als de pups geboren werden (je weet immers ook niet hoeveel reuen/teven er geboren worden)

Iedereen die hier op gesprek is geweest kon zich hier in vinden :)

Omdat er nu maar 2 pups gezien zijn, is het al een hele kleine kans dat er 2 teefjes geboren worden, maar als het wel 2 teefjes zijn dan heeft de rest in ieder geval geen teefje, vandaar dat ik de mensen die interesse hadden in een teefje wel al heb afgebeld om ze zo de gelegenheid te geven om echt verder te gaan kijken (want veel van deze mensen stonden al vanaf haar leegblijven vorige keer op onze lijst)

Dat zij vervolgens zelf willen blijven wachten tot de bevalling om te zien of er echt niet meer teefjes geboren worden vindt ik uiteraard heel fijn, maar ik snap zo goed als mensen verder gaan kijken ... Zeker als je al ruim een jaar wacht op een pupje van onze Rox
Door Lizzy
#3355335
Ik zou er trouwens voor hebben getekend, 2 pups :biggrin2: . Een voor mezelf en die andere voor mezelf :biggrin2: . Ik snap wel dat je er liever meer zou hebben gekregen hoor, maar twee is eigenlijk ook wel heul fijn!
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3355353
Lizzy schreef:Ik zou er trouwens voor hebben getekend, 2 pups :biggrin2: . Een voor mezelf en die andere voor mezelf :biggrin2: . Ik snap wel dat je er liever meer zou hebben gekregen hoor, maar twee is eigenlijk ook wel heul fijn!
Haha, nou inmiddels denken wij er precies zo over !
Het is ons eerste nestje, dus hoe fijn is het voor Rox (maar ook voor ons!) om gewoon te starten met een klein aantal om aan alles te wennen
Zo heerlijk intiem met 2 pups ... Ja we kijken er zo ontzettend naar uit met zijn 2en, en kunnen niet wachten tot we Rox en haar pups schaamteloos kunnen verwennen :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3355499
Gefeliciteerd Monique, dat alles maar voorspoedig mag verlopen!

Lizzy schreef:Ik zou er trouwens voor hebben getekend, 2 pups :biggrin2: . Een voor mezelf en die andere voor mezelf :biggrin2: .
;D ;D ;D Ik ook! Ik had dolgraag 1 of 2 kids van Xindy gehad :D
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3355922
Kleine update van ons zwarte meisje

Haar tietjes beginnen nu te groeien,het haar op haar buik gaat warrig staan,e n langzaam aan gaan we melklijsten zien (heel licht, maar toch)
Verder is ze mega geobsedeerd op eten !
Rox heeft nog nooit iets van de grond gegeten, en nu moet ik zo goed opletten of er nergens paardenpoep, bananenschillen, afgekloven appels, broodkorsten enz enz op de grond ligt, want als zij het eerder spot dan ik is het in haar maag verdwenen ::)
Ze is enorm aanhankelijk, loopt niet meer van me vandaan tijdens wandelingen, ligt het liefst tegen mij of mijn man aan op de bank en is ineens dol op uuuuuuren kroelen (waar ze normaal na 3 minuten wel klaar mee is ;D )

Vandaag gaan we (just in case) voor een 2e echo om te kijken of er nog steeds 2 te zien zijn
De tijd dat de pups nog kunnen resorberen zijn we nu voorbij, dus gewoon even een extra check

We kijken zó uit naar haar pups :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door